Gå til innhold

18 år og kjeveortoped


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Gutten min er 18 år og mistet ei fortann når han var 10 år. Nå begynner behandling til kjeveortoped med regulering og sette inn implantat. Han vil dra alene dit, men jeg vil være med. Er jo ikke en vanlig tannlegetime. Hva hadde du gjort? Blitt med uansett? 

Anonymkode: de272...ae6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når mine gutter på 16 og 18 år skal til lege, tannlege eller hva det måtte være spør jeg om de vil ha meg med, svaret de gir bestemmer om jeg blir med eller ikke.

En 18 åring er voksen, man tvinger seg selvfølgelig ikke med som mamma da om han ønsker gå alene.

Anonymkode: ba25e...bd6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Når mine gutter på 16 og 18 år skal til lege, tannlege eller hva det måtte være spør jeg om de vil ha meg med, svaret de gir bestemmer om jeg blir med eller ikke.

En 18 åring er voksen, man tvinger seg selvfølgelig ikke med som mamma da om han ønsker gå alene.

Anonymkode: ba25e...bd6

Han sier ikke at jeg ikke skal bli med. Men at jeg må ikke bli med 

Anonymkode: de272...ae6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Han sier ikke at jeg ikke skal bli med. Men at jeg må ikke bli med 

Anonymkode: de272...ae6

Du skriver i hovedinnlegget at han vil reise alene, da reiser han alene. 

Han er jo ingen unge... 

Anonymkode: ba25e...bd6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du skriver i hovedinnlegget at han vil reise alene, da reiser han alene. 

Han er jo ingen unge... 

Anonymkode: ba25e...bd6

Han sier det. Men tror ikke at han skjønner at det skal ordnes med papirer til forsikringsselskapet osv. Han er distré så han kan fort glemme det 

Anonymkode: de272...ae6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man må betale og kreve pengene igjen av forsikringsselskapet. Så forklar han dette og la han ordne opp selv viss han vil.

 

klarer han ikke ordne papirer til forsikringsselskapet må han enten betale selv eller be noen om hjelp.

Anonymkode: 6c41a...9df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Han sier det. Men tror ikke at han skjønner at det skal ordnes med papirer til forsikringsselskapet osv. Han er distré så han kan fort glemme det 

Anonymkode: de272...ae6

Let it go, let it go....! På et eller annet tidspunkt må du la han få ta ansvar for sitt eget liv. Hvorfor ikke benytte sjansen til å la han få trene på det nå? Når tenker du at han skal lære? Det finnes ikke noe mer patetisk enn foreldre som mikrostyrer barna sine. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker de hjelper ham med disse papirene om han lurer på noe. Han vil dra alene så la ham dra alene. Allerede som 12 åring blir ungene flaue over å ha med mamma 🙄😅

Anonymkode: 685c7...159

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...