Anonym bruker Skrevet 10. desember 2019 #1 Skrevet 10. desember 2019 Finne på masse møkk mot barnefar før neste saksforberedende møte? Vi var sammen i 15 år. Vil det skade han med tanke på nåværende samvær? Skremme evt neste dame som forsøker forhold med han? Skape ennå mer rykter? Anonymkode: 5385f...f1d
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2019 #2 Skrevet 10. desember 2019 Å finne på ting skader deg. Du skal holde deg til sannheten. Er han en dårlig far så må dette frem, men at du i din bitterhet dikter usannheter skader deg. Og er du en av de gale kjerringene som gjør slikt så håper jeg du mister omsorgen. For folk som gjør slikt evner ikke å ta vare på barn. Anonymkode: 38866...851
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2019 #3 Skrevet 10. desember 2019 Troll Troll Troll Anonymkode: b08b7...cf6
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2019 #4 Skrevet 10. desember 2019 Regner med dette er trolling, men hvis ikke.. Nei, det gjør du ikke. Det vil mest sannsynlig, og forhåpentligvis, slå tilbake på deg selv. Anonymkode: 54e66...de4
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2019 #5 Skrevet 10. desember 2019 Hvis det ikke er troll så mistenker jeg nesten at det er den andre part i saken som håper noen skal tro det er moren som har skrevet dette. Enkelte fedre som lever ut narsissisme i barnefordeling elsker å egge opp ideen om at mødre er løgnaktige psykopater. Selv om der finnes mange av de og dessverre. Anonymkode: b08b7...cf6
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2019 #6 Skrevet 10. desember 2019 Jeg har hatt noen få tråder her tidligere om barnefordeling der jeg og far er forskjellige ang barnet. Vil det beste for barnet, men det er å være hos meg og min familie. Anonymkode: 5385f...f1d
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2019 #7 Skrevet 10. desember 2019 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg har hatt noen få tråder her tidligere om barnefordeling der jeg og far er forskjellige ang barnet. Vil det beste for barnet, men det er å være hos meg og min familie. Anonymkode: 5385f...f1d Hvis det er du som har skrevet side opp og ned i det siste så er hele forumet skjønt enige om at barnet bør være minst 50% hos far, helst mer. Du er ikke helt objektiv og jeg tror du blir knust i retten. Kanskje får far hovedomsorg. Noe mindre enn 50/50 får du nok ikke. Anonymkode: b08b7...cf6
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2019 #8 Skrevet 10. desember 2019 Noe mindre en 50/50? Hva mener du? Anonymkode: 5385f...f1d
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2019 #9 Skrevet 10. desember 2019 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg har hatt noen få tråder her tidligere om barnefordeling der jeg og far er forskjellige ang barnet. Vil det beste for barnet, men det er å være hos meg og min familie. Anonymkode: 5385f...f1d Hvis det er du som har skrevet side opp og ned i det siste så er hele forumet skjønt enige om at barnet bør være minst 50% hos far, helst mer. Du er ikke helt objektiv og jeg tror du blir knust i retten. Kanskje får far hovedomsorg. Noe mindre enn 50/50 får du nok ikke. Anonymkode: b08b7...cf6
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2019 #10 Skrevet 10. desember 2019 Nei, det vil slå tilbake på deg selv. Om du finner på masse ting om far vil han ha et ønske om å renvaske seg, og skaffe seg vitner på det. Da vil det sakte men sikkert komme frem at du har løyet, og det vil straffe seg for deg. Det å motarbeide samvær blir slått ganske hardt ned på i dag, det er veldig opplyst om at noen få jobber hardt for å ødelegge for den andre og jo mer du anstrenger deg jo mer gjennomsiktig blir oppførselen din. Det taler fars sak... Er det du som har skrevet her tidligere fordi du ikke vil barnet skal overnatte hos far? For du er redd barnet kanskje vil gå for lenge med samme bleie, eller kanskje få litt annen mat enn hjemme hos deg? At du ikke helt stoler på at far vil følge opp ditt regime med søvn og slike ting? Da har du rett og slett ikke noe å komme med, barn tåler godt at det er litt forskjell på rutinene hos mor og far, de lider ikke for det. Du i din trang til å detaljstyre alt og ha kontroll på alt vil lide litt, men barnet ditt har også en far som det skal få lov til å være glad i, så du må bite i deg den lidingen og snakke opp far foran barnet. Sånn som du oppfører deg nå skader du barnet, barnet skal liksom ikke elske far eller ha lyst til å reise til far for da lider mor, og sånn skal ikke et barn ha det altså! Anonymkode: e0fdb...d62
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2019 #11 Skrevet 10. desember 2019 All konflikt mellom foreldre skader barnet. At barn og spesielt gutter ikke ser fedrene sine gjør at de kommer mye dårligere ut i livet. Foreldrefremmedgjøring er barnemisshandling. Anonymkode: a03c2...2b5
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2019 #12 Skrevet 10. desember 2019 Jeg har lest at det vanskelig å bevise om jeg gjør det av feil grunner. At mødre mest får en klapp på skuldra med fy fy og ikke at båten endrer kurs. Dvs far får omsorgen. Hvordan kan jeg få sjekke fars omsorgskompetanse? Om det blir nevnt vold og fare for overgrep så blir det veid tungt i slike saker fordi det er vanskelig å bevise det ene eller andre og de alltid må være på den sikre siden??? Anonymkode: 5385f...f1d
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2019 #13 Skrevet 10. desember 2019 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg har lest at det vanskelig å bevise om jeg gjør det av feil grunner. At mødre mest får en klapp på skuldra med fy fy og ikke at båten endrer kurs. Dvs far får omsorgen. Hvordan kan jeg få sjekke fars omsorgskompetanse? Om det blir nevnt vold og fare for overgrep så blir det veid tungt i slike saker fordi det er vanskelig å bevise det ene eller andre og de alltid må være på den sikre siden??? Anonymkode: 5385f...f1d Du er jo riv ruskende gal. Anonymkode: 3f6df...93a
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2019 #14 Skrevet 10. desember 2019 Det er spørsmål ettersom jeg har lest på internett. Anonymkode: 5385f...f1d
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2019 #15 Skrevet 10. desember 2019 Som alle andre forslag til muligheten for å redusere samværet med far til et minimum, er også dette en svært dårlig idé. Alt kommer til å slå tilbake på deg selv. Forhåpentligvis får far her hovedomsorgen, du er virkelig ikke egnet til å ha den daglige omsorgen for barn med skilte foreldre. Du burde være skamfull for at du vil frata barnet ditt tid med pappaen sin. Det er PAPPAEN!!! Blir så sint på sånne damer som deg! Du aner ikke hvor store konsekvenser det kan (og mest sannsynlig vil) få for barnet. Min sliter maks fordi han desperat ønsker mer tid med pappaen sin. Jeg har prøvd å få han til å åpne øynene i 3 år. Endelig ser det ut til å bli endring, etter påtrykk fra andre instanser. Spesielt for gutter, er pappa en viktig ressurs. Anonymkode: 8f909...a69
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2019 #16 Skrevet 10. desember 2019 Fy faen, å anklage noen for det er det styggeste du kan gjøre, håper noen kjenner deg igjen her inne og melder deg til barnevernet. Anonymkode: baa86...fc8
Gjest Antarctica Skrevet 11. desember 2019 #17 Skrevet 11. desember 2019 13 timer siden, Anonym bruker skrev: Det er spørsmål ettersom jeg har lest på internett. Anonymkode: 5385f...f1d Åja. Jamen da stemmer det vel, alt man finner på internett pleier å være sant... 🙄 HI; det som er aller, aller mest plagsomt for barn etter skilsmisse, det er et høyt konfliktnivå mellom foreldrene. Det du prøver å gjøre nå er å eskalere konfliktnivået for å ta kål på eksmannen - det du i virkeligheten gjør, er å ødelegge ytterligere for ditt eget barn. Nå må du komme ut av tåkeheimen.
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2019 #18 Skrevet 11. desember 2019 Du vinner på å sette barnet i fokus og være løsningsorientert og åpen. Anonymkode: 675ea...ce5
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2019 #19 Skrevet 11. desember 2019 Du får meg til å tenke på ei viss mor og Valdres. Syk og usunn kjærlighet til barnet der eget verdensbilde dominerte alt. Anonymkode: b08b7...cf6
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2019 #20 Skrevet 11. desember 2019 Du har ikke tenkt å anklage far for overgrep og vold som ikke stemmer for å vinne en sak??? Du vet at du da må anmelde han, forklare deg for politiet og risikere å bli selv siktet for falsk forklaring? For det er etter LOV ikke tillatt å lyve i en rettssal! Herregud du er jo klin gæern! At han ikke koser med barnet på den måten du vil er IKKE GRUNN FOR MINDRE SAMVÆR! Anonymkode: b167a...733
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå