Gå til innhold

Hva skjer med tommelen min? (Bilde)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Nesten hver vinter skjer det samme. Huden på den ene siden av tommelen begynner å klø, før den sprekker opp og blir sår og vond. Har også hatt det på langfingeren et annet år. Hva i all verden kan jeg gjøre for å forebygge/behandle? 

Hjelp! 

D99B2F95-92BF-4443-AE92-D77926123E34.jpeg

224B2BD0-DF64-408A-87EB-8AF99E17852C.jpeg

Anonymkode: d005a...041

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser ingenting jeg???

Anonymkode: 5e68f...702

Skrevet

Det er mest sannsynlig eksem. Ta en tur på apotek og få tips om krem. 

Anonymkode: c9f60...a1c

Skrevet

Huden min blir slik om vinteren også. Tåler dårlig lav luftfuktighet, kulde og varmt vann. Har flere fuktighetskremer som jeg bruker. Locobase repair er god når huden er sprukket. Du kan også kjøpe en mild hydrokortisonkrem. Selv har jeg fått resept på en som heter Elocon, men det er kraftige saker.

Aldri la hendene dine tørke ut. Smør jevnlig. Apobase, locobase og decubal er gode kremer. Pleier å kjøpe store pumpeflasker da det er billigere. 

Jeg bestiller stort sett på nett. Hvis ingen fysiske apotek har tilbud, er prisene generelt lave på 123apotek.no

Anonymkode: c0781...ff1

Skrevet

Anbefaler canoderm på apoteket

Anonymkode: 6d70a...6cd

Skrevet
16 timer siden, Anonym bruker skrev:

Anbefaler canoderm på apoteket

Anonymkode: 6d70a...6cd

Den kremen inneholder karbamid og gir svie i huden så den ville jeg ikke brukt på eksem og åpne sår.

Anonymkode: c0781...ff1

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Den kremen inneholder karbamid og gir svie i huden så den ville jeg ikke brukt på eksem og åpne sår.

Anonymkode: c0781...ff1

Den svir i ti sekunder. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...