Gå til innhold

Noen som vet? Angående Eurobonus

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kommer tilbake fra utenlandsreise rett før nyåret, har sølvkort i SAS Eurobonus. De har lagt til kortet i reisen, men nå er jeg usikker om jeg trenger selve Eurobonus kortet for å kommer meg inn på lounge ved mellomlanding i Oslo? Eller holder det med bare billettene siden Eurobonuskortet ble registrert på reisen? :)

Anonymkode: 39fea...91e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sist jeg reiste med pasientreiser ble jeg sendt hjem med prioritybillett. Visste ikke om loungen, men ble fortalt på flyplassen at jeg kunne gå dit siden jeg hadde priority-billett. Hvis din billett er noe av det samme så er det bare å scanne billetten i loungen.

Anonymkode: 49af4...18b

Skrevet

Okei, ja jeg prøvde å kjøpe plass i loungen men fikk vite at som sølvmedlem fikk man det gratis. Snakket med SAS på chat, han la inn eurobonuskortet på reisen. Så da regner jeg med det også går på billetten :) takk!

Skrevet
13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Okei, ja jeg prøvde å kjøpe plass i loungen men fikk vite at som sølvmedlem fikk man det gratis. Snakket med SAS på chat, han la inn eurobonuskortet på reisen. Så da regner jeg med det også går på billetten :) takk!

Jeg googlet litt av nysgjerrighet nå. Har du eurobonus sølv så har du tilgang så lenge du har boardingkort for samme dag og det er registrert i billetten.

God reise videre :)

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Jeg googlet litt av nysgjerrighet nå. Har du eurobonus sølv så har du tilgang så lenge du har boardingkort for samme dag og det er registrert i billetten.

God reise videre :)

Åå så bra! Har nemlig rota bort bonuskortet og vet ikke om det nye kommer i tide før avreise :D tusen takk!

HI

Skrevet

Last ned SAS app, så har du kortet der. God tur!

Anonymkode: 8ec8e...d1c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...