Juicies Skrevet 9. desember 2019 #1 Skrevet 9. desember 2019 Hvorfor har det seg slik at damer har en tendens til å svare på innlegg de ikke har svaret på? Som regel er det også alltid snodige og frekke svar eller svar på alt annet enn det som blir spurt om. eksempel 1: Dere som måtte ha keisersnitt - hvor lenge blødde dere? svar: Altså alle blør uansett om man føder vaginalt eller tar ks! Det slipper man ikke unna eksempel 2: Du som måtte ha keisersnitt, hvorfor? svar: Nei jeg måtte ikke ha keisersnitt. Syns jeg ser stadig dette i termingrupper, mammagrupper og generelt kvinnegrupper 🙂 Skjønner ikke hvorfor man føler trang til å svare på alt
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2019 #2 Skrevet 9. desember 2019 Vi kan gjøre som menn og skylde det meste på innvandring og Arbeiderpartiet Anonymkode: afd01...274
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2019 #3 Skrevet 9. desember 2019 Og jeg skjønner ikke hvorfor man føler trang til å opprette tråder om alt 😜 Noen ganger er det jo ikke tydelige spørsmål. Andre ganger er det kanskje umulig å svare. Noen ganger det problemstillingen som tas opp så absurd at det blir umulig å skrive noe annet enn det det direkte spørres om. Men jeg tror også at dette forumet fungerer litt slik samtaler i hverdagen fungerer. Man sitter en gjeng og prater, man holder seg til tema kortere eller lengre tid, før en slenger inn en kommentar pga. noe den kom på som er mer eller mindre relatert til temaet, så hopper samtalen litt inn på et sidespor en liten stund, før den enten går tilbake til tema, eller man går videre til å snakke om noe helt annet. Selv om det er er skriftlig forum er "omgangsformen" muntlig på mange måter, og da blir det lett slik. Anonymkode: c8541...750
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2019 #4 Skrevet 9. desember 2019 Ja, det synes jeg ikke. Hva med deg? Anonymkode: 08a15...e2b
Juicies Skrevet 10. desember 2019 Forfatter #5 Skrevet 10. desember 2019 (endret) 30 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja, det synes jeg ikke. Hva med deg? Anonymkode: 08a15...e2b Tihihih fjortis Endret 10. desember 2019 av Juicies
Juicies Skrevet 10. desember 2019 Forfatter #6 Skrevet 10. desember 2019 37 minutter siden, Anonym bruker skrev: Vi kan gjøre som menn og skylde det meste på innvandring og Arbeiderpartiet Anonymkode: afd01...274 Ser mange gamle forfalne kjerringer som gjør det samme 🤪
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2019 #7 Skrevet 10. desember 2019 4 timer siden, Juicies skrev: Tihihih fjortis Ja, men bare vent til jeg blir voksen du! Anonymkode: 08a15...e2b
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2019 #8 Skrevet 10. desember 2019 5 timer siden, Juicies skrev: Tihihih fjortis 10hi heter det faktisk! k9z Anonymkode: fb546...5ec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå