Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes alt virker så håpløst når man ikke er sosialt flink. Hva er feil i hjernen på oss mer sjenerte ? Jeg synes sjenerte folk er kleine, bare kall det dobbelmoralsk , jeg bryr meg ikke. 
Det er heller ingenting man tjener bra penger på som jeg har talent i.

Jeg passer bare til kjedelige lavtlønnsyrker. Hvor er feilen i den jævla hjernen?

Anonymkode: 883ef...bd8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er du manisk igjen med denne skrivingen din og nedrakkingen av deg selv - ta det med terapeuten din. Du blir bare verre av å forsterke problemene dine på nett.

Anonymkode: 2aac6...a09

Skrevet

Dette er en tulletråd.Vedkommende vil bare ha litt oppmerksomhet . 

Anonymkode: f0571...ee8

Skrevet

Men sjenansen blir aldri aldri borte !! Jeg hater pappa for at han måtte tildele genene sine. Han er 59 år og klarer seg ikke særlig bra. Havner nok der jeg og. 
 

Anonymkode: 883ef...bd8

Skrevet

Heldigvis har ingen av hans barn fått barn. Jeg bidrar gjerne til at slekten hans dør ut. Vel, dessverre fikk halvsøsteren min en datter da. Hun er selvfølgelig på nav.... ungen blir nok det og. Snakk om misslykket slekt. Arver sikkert mamma i valg av menn og...

Anonymkode: 883ef...bd8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...