Anonym bruker Skrevet 9. desember 2019 #1 Skrevet 9. desember 2019 Synes alt virker så håpløst når man ikke er sosialt flink. Hva er feil i hjernen på oss mer sjenerte ? Jeg synes sjenerte folk er kleine, bare kall det dobbelmoralsk , jeg bryr meg ikke. Det er heller ingenting man tjener bra penger på som jeg har talent i. Jeg passer bare til kjedelige lavtlønnsyrker. Hvor er feilen i den jævla hjernen? Anonymkode: 883ef...bd8
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2019 #2 Skrevet 9. desember 2019 Nå er du manisk igjen med denne skrivingen din og nedrakkingen av deg selv - ta det med terapeuten din. Du blir bare verre av å forsterke problemene dine på nett. Anonymkode: 2aac6...a09
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2019 #3 Skrevet 9. desember 2019 Dette er en tulletråd.Vedkommende vil bare ha litt oppmerksomhet . Anonymkode: f0571...ee8
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2019 #4 Skrevet 10. desember 2019 Men sjenansen blir aldri aldri borte !! Jeg hater pappa for at han måtte tildele genene sine. Han er 59 år og klarer seg ikke særlig bra. Havner nok der jeg og. Anonymkode: 883ef...bd8
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2019 #5 Skrevet 10. desember 2019 Heldigvis har ingen av hans barn fått barn. Jeg bidrar gjerne til at slekten hans dør ut. Vel, dessverre fikk halvsøsteren min en datter da. Hun er selvfølgelig på nav.... ungen blir nok det og. Snakk om misslykket slekt. Arver sikkert mamma i valg av menn og... Anonymkode: 883ef...bd8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå