Anonym bruker Skrevet 9. desember 2019 #1 Skrevet 9. desember 2019 Hvilken grad? Si han er sliten og utålmodig? Katten/hunden vekker han midt på natten? Han klarer ikke snekre som han vil? Feks? Anonymkode: 90ecc...6fb
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2019 #2 Skrevet 9. desember 2019 Han kan bli grinete, men sjelden veldig sint. Litt hevnjerrig kan han bli om f.eks en nabo ikke tar hensyn til han, da kan han ha lyst til å "hevne seg" ved å ikke måke snø o.l. Men han er gjerne lett for meg å godsnakke til å snu det andre kinn til og lære barna våre å være et bedre menneske 😉 Anonymkode: fac5b...b43
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2019 #3 Skrevet 9. desember 2019 Hva legger du i grinete? 😅 Anonymkode: 90ecc...6fb
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2019 #4 Skrevet 9. desember 2019 Jeg har aldri sett mannen min sint, og vi har vært sammen i 17 år. Han blir heller ikke akkurat irritert, mer grinete/gretten. Men han viser det i liten grad, han er litt mutt/stille. Han kan sukke litt, og svare litt grettent. Men ikke noe mer. Anonymkode: b5cc0...de3
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2019 #5 Skrevet 9. desember 2019 Han blir aldri sint på meg, barna eller kamerater, men han kan godt banke opp en ukjent fyr som ikke oppfører seg, men han er ikke sint da heller egentlig, bare forbanna😄 Skal sies at dette er ikke noe han pleier å gjøre... Er mange år siden sist. Han pleier først å prate med vedkommende før det smeller. Anonymkode: e51c5...710
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2019 #6 Skrevet 10. desember 2019 Mannen min er aldri sint. Maks litt frustrert når jeg blir til en heks pga hormoner noen dager i mnd. Aldri sur. Når jeg tenker meg om, skal jeg gi han en ekstra klem i morgen 😊 Anonymkode: 697f9...4c8
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2019 #7 Skrevet 10. desember 2019 Han kan bli litt sutrete noen ganger, men aldri sint. Eller jo, en gang, men det var jeg som pushet det for langt i en krangel og vi var slitne begge to. Her måtte jeg be om unnskyldning, og han gjorde det uoppfordret tilbake for at han ble sint på meg. Vi har blitt vekket hver natt i 8år av barn, skulle vi blitt sint hver gang pga det så ville livet vært kjedelig. Å ikke få gjøre egne ting... Vel, vi rydder rom for det til oss begge med ujevne mellomrom. Men barna kommer jo først nå, og det er vi begge inneforstått med, så vi blir ikke sint når planer blir avbrutt. Anonymkode: c40bf...e8c
Plutselig_gravid Skrevet 10. desember 2019 #8 Skrevet 10. desember 2019 Han blir ganske hissig hvis det er noe snekring eller noe Ikea som mangler deler. Eller når han skal bytte dekk og dekket sitter for hardt på. Da bannes det høyt og han kjefter og smeller for seg selv. Han kan bli gretten på meg og ungene, men det er på en annen måte. Snakker aldri stygt til oss. Han er flink å trekke seg unna noen minutter når han kjenner at det ulmer 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå