Gå til innhold

Bryte kontakt med søsken.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært i tvil i mange år, men nå er jeg klar. 

Hun er psyk og alkoholiker. Snill når hun er edru, men sterkt preget av alkoholisme gjennom flere år. Barnslig i tankesett og handler på impuls på det meste. Hun påfører meg omtrent utelukkende kun negative ting. Ting jeg må ta ansvar for å rydde opp i fordi ho har drukket. Eller sitte å høre på all verdens piss fordi ho er berusa. Ho lever i en verden hvor ho fornekter alt, kommer med all verden av lovnader, men alt er bare løgn. De siste ti årene med ho har vært en ekstrem belastning.

Det vil kun være en stor lettelse å slippe og ha henne i mitt og vårt liv. 

Noen som har gjort det samme her?

Anonymkode: 8b865...92e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, men det er ikke så lett egentlig. Det kommer jo helligdager, bursdager til foreldre, konfirmasjoner osv som det er vanskelig å ikke ha kontakt. Har dere foreldre i live?

Det beste er å fade ut kontakten i hverdagen, men tåle å møte på hverandre i større familieselskap, altså ikke være uvenner.

Anonymkode: 6cadd...253

Skrevet

Det er veldig vanskelig å ikke ha noe kontakt. Tenk store familieselskap og begravelser. Det beste er om du kan få til en mellomting, som hun over nevner.

Anonymkode: 565f8...1dd

Skrevet

Jeg gruer meg til alle sammenkomster hvor hun er involvert. Da er hun edru, og vil gjerne late som ingenting, men bak fasaden skjuler det seg en manipulativ og alkoholisert og egoistisk dame. 

Hun er sånn mot sitt barn også. Barnet er mer voksen enn henne. Plutselig skal hun gjerne oppdra henne, men dagen før var hun så full at datteren ikke kunne være der. 

Jeg hater ho faktisk. 

Anonymkode: 8b865...92e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...