Anonym bruker Skrevet 9. desember 2019 #1 Skrevet 9. desember 2019 finnes det noe som er statisk som tiltrekker seg støv? Fra lufta... Anonymkode: a63f7...741
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2019 #2 Skrevet 9. desember 2019 Har aldri hørt om det. Støvsug, vask, tørk støv. Det å riste tekstiler (puter, pledd, ryer - få større tepper ut i snøen på vinteren) utendørs jevnlig, slik husmødre gjerne gjorde ukentlig, eller ganske ofte, før, tror jeg er undervurdert, for der samler deg seg mye støv. Mange støvsuger ikke sofaen særlig ofte heller. Og gardiner ble langt oftere vasket før enn nå, har jeg inntrykk av. Da blir det mye støv! Tenk også gjennom hvilke klær dere har - noen varianter slipper veldig mye støv/partikler. Jeg har vært syk noen år nå, får ikke gjort ting slik jeg gjorde før, det merkes veldig på hvor mye støv det er inne. Så jeg tenker at det ligger mye i hva man gjør i hverdagen, hvor mye støv det blir i lufta. Uansett, om det finnes noe apparat som renser, slik du ønsker deg, så får man likevel best resultat om det i utgangspunktet er lite støv i huset. Anonymkode: 41fcf...dd0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå