Anonym bruker Skrevet 8. desember 2019 #1 Skrevet 8. desember 2019 Vet at det bør sjekkes ut for å utelukke alvorlig sykdom, men kan det komme av uskyldige ting også? Noen som har hatt det her? En del kluss hos meg den siste tiden. Har hormonspiral ( hatt i 2 år). Er i en noe stressende periode psykisk. Tok celleprøve i august, men vurderer å bestille time til ultralyd. Anonymkode: f09b1...4a0
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2019 #2 Skrevet 8. desember 2019 Min mens har alltid blitt uregelmessig i stressperioder. Få det sjekket, men det trenger ikke være veldig alvorlig. Anonymkode: 3992b...450
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2019 #4 Skrevet 8. desember 2019 Har det jeg og når alt er kaos i livet. Anonymkode: 26a66...a35
Pobie Skrevet 8. desember 2019 #5 Skrevet 8. desember 2019 Ja det kan være noe ganske uskyldig som f eks endometriose. Det skal imidlertid alltid sjekkes pga kreftfare.
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2019 #6 Skrevet 9. desember 2019 Kan være polypper, og de kan være vanskelige å finne på vanlig ultralyd. Jeg gikk i flere år, fikk beskjed om at "her var ingenting galt", selv om flere sjekket meg, men når de til slutt fant de, ble det operasjon i full narkose fordi det var mange pg de var store. Anonymkode: 6fc31...e9c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå