Gå til innhold

Dugnad: Send julekort, til en venn eller til en du ikke kjenner!


sug lut

Anbefalte innlegg

Lista ligger lavt! Klipp og lim og lag kort, eller kjøp kort, eller bestill fotokort - så lenge du får sendt et kort eller to, og det holder med "God jul fra Grete og ungene", du trenger ikke skrive en roman. Men send julekort, det er den enkleste glede og kan aldri slå feil. Til en venn, til familie, til en pensjonert kollega, til naboen med takk for godt naboskap i året som gikk. Julekort er stas å lage, skrive og få! Det koster 16 kroner i porto. Det er det hele.

Og siden jeg har skrevet ferdig og sendt avsted de siste av mine 23 i dag og har både lyst, kort og frimerker igjen, så si fra da, om du vil ha kort. Vi har gjort det her før om årene her inne også, om noen vil ha julekort så send pm 😀 og om du kan tenke deg å sende noen ekstra julekort til en fremmed så meld deg i tråden. Jula kommer, vær snill!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har sendt ut mine 38 hjemmelagede for en uke siden. Liker å sende så tidlig at jeg kan ønske folk god adventstid også. Telte feil da jeg laget, så fortsatt noen til overs, om flere ønsker seg. Istad pakket jeg inn de siste gavene, så nå kan jula bare komme 😊

Endret av Julie (:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaa! Så koselig. I am in og har kort i bøtter og spann. Men hvis jeg skal sende til noen her, må jeg ha adresse på om. Eller hvordan gjør vi det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På pm skull det stå. Og siden jeg først er her: Jeg digger din nye profil, sug lut. Den bringer tankene hen på en blanding av Frans av Asissi og mannen med ljåen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Til en man ikke kjenner? Ja, det er jo oppriktig og ekte ass.. Herlighet

Anonymkode: 53bf7...3e2

Grinchen 👆🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Til en man ikke kjenner? Ja, det er jo oppriktig og ekte ass.. Herlighet

Anonymkode: 53bf7...3e2

Du skjønte kanskje ikke at det var satt litt på spissen?

Jeg har ihvertfall 10-12 her fra forumet som jeg i mange år har sendt julekort til. Og mottatt fra. Noen har man mer med å gjøre enn andre, men det er så koselig med et kort i posten uansett! Jeg er med, men litt treig i år. Bestilte kort i dag, så mulig det blir romjulskort fra meg 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, prebs skrev:

På pm skull det stå. Og siden jeg først er her: Jeg digger din nye profil, sug lut. Den bringer tankene hen på en blanding av Frans av Asissi og mannen med ljåen. 

Det er den tradisjonelle buttplug-engelen. Den bringer juleglede til folk i by og bygd der den kommer flyvende med en julebuttplug.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, sug lut skrev:

Det er den tradisjonelle buttplug-engelen. Den bringer juleglede til folk i by og bygd der den kommer flyvende med en julebuttplug.

Det er ikke julebuttplugen som er det foruroligende med dette bilde. Det er at du har glorie 😂😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Til en man ikke kjenner? Ja, det er jo oppriktig og ekte ass.. Herlighet

Anonymkode: 53bf7...3e2

Hvis du sender til noen som sitter i fengsel så blir de glade likevel.

Anonymkode: 4fdcc...f80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag lå årets første julekort i kassa, til avveksling fra regninger og reklame. Nå henger det på veggen på ulltråden sin og gleder oss alle. Det er ikke tvil: julekort virker! Takker og bukker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dessverre erfaring med å sende kort som folk ikke skjønte hvem kom fra; og det ble IKKE godt mottatt! Truet med politianmeldelse og whatnot.

Anonymkode: 1ce0b...497

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har dessverre erfaring med å sende kort som folk ikke skjønte hvem kom fra; og det ble IKKE godt mottatt! Truet med politianmeldelse og whatnot.

Anonymkode: 1ce0b...497

Man signerer vel med navn? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Har dessverre erfaring med å sende kort som folk ikke skjønte hvem kom fra; og det ble IKKE godt mottatt! Truet med politianmeldelse og whatnot.

Anonymkode: 1ce0b...497

Hvem politianmelder et julekort? Om du altså ikke har stalker-sendt et kort som ingen hadde bedt om, da stiller saken seg rimelig annerledes og anmeldelse er helt innafor. Jeg tipper det er sånn det var, for de som sender pm og ønsker seg kort i kassa vet jo at det kommer et kort underskrevet noen de ikke vanligvis får post fra - dvs underskrevet med et nick, gjerne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, sug lut skrev:

Hvem politianmelder et julekort? Om du altså ikke har stalker-sendt et kort som ingen hadde bedt om, da stiller saken seg rimelig annerledes og anmeldelse er helt innafor. Jeg tipper det er sånn det var, for de som sender pm og ønsker seg kort i kassa vet jo at det kommer et kort underskrevet noen de ikke vanligvis får post fra - dvs underskrevet med et nick, gjerne.

Hvem gjør det? Jo, det skal jeg si deg. Livredde folk. 

Anonymkode: 1ce0b...497

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...