Gå til innhold

Andre med ville småbarn som roet seg med alderen?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Min andre gutt og han er så aktiv. Kan sitte i ro med en bok eller noe som fenger han på TV men ellers er det full fart. Sitter i ro når han spiser men er han mett så er han vekk fra bordet på sekundet. Ganske rampete også, men sjelden sint. Blid gutt men mye humor. 3 år gammel og jeg lurer på om han vil roe seg:) nr 1 var nesten likedan, og han roet seg det året han fylte 4.

Anonymkode: c2f65...e73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min roet seg en dermed årene. Husker ikke helt når, men han er fortsatt veldig aktiv og finner på mye rart. Ikke så tålmodig av seg heller. Han er 9 nå.

Anonymkode: 7a303...d0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min søster var sånn, og min sønn likedan. 

Begge roet seg når de kom i skolealder. 

Anonymkode: 681d1...739

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillebror var veldig aktiv som liten, ble roligere på barneskolen. Nå er han vel en av de roligste jeg kjenner😆 

eldste datter var høyt og lavt, løp alltid rundt , roet seg ved 7-8 års alder . Hun er 13 nå og veldig rolig og grei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min sønn var ekstremt aktiv. Satt ikke stille et sekund. Løp da han var 10 måneder 😅 Roet seg betraktelig da han var 5 år. Fortsatt aktiv og mye energi, men kan faktisk sitte rolig. 

Anonymkode: 5c991...e14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min datter var svært aktiv fra hun var baby, løp hele tiden og var høyt og lavt. Vi måtte jo ut og slite henne ut, så hun ikke skulle klatre på veggene hjemme. Det ble bedre ved skolealder, men da startet hun mer med idrett, og økte jo raskt antall timer hun holdt på med idrett, og det hjalp nok mye. I dag er hun voksen og i jobb. Og hun er fortsatt avhengig av at det skjer noe, hun er lett rastløs, kjeder seg lett og liker å jobb. Hun har det forferdelig hvis hun har en uke fri, og ikke skal på ferie. 

Anonymkode: 8b7b5...751

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min datter var ikke så aktiv, selv om hun var ganske makkete ved bordet, når hun så TV osv.

Men hun var utrolig nærgående, og ville opp i fanget til alle. Alle var hennes beste venn. En gang klatret hun opp i fanget til en dame på busstoppet og kysset henne på kinnet. Hun var også alltid «den fulle mannen i lokalet» på barne-show. Som høylytt responderte underveis, og ikke gikk av veien for å klatre opp på scena.

Jeg hadde hendene fulle.. for å si det slik 😂

Det er helt komisk å tenke på når jeg ser tilbake på det. For i dag som elleve-åring er hun helt omvendt. Sier lite i forsamlinger, livredd for å si noe feil, litt skeptisk til nye folk.. sannsynligvis fordi hun har gått på noen smeller underveis.. veldig rolig.. 

Anonymkode: 6e3b7...03d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...