Gå til innhold

Vi er ikke så anonym som vi tror.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fikk opp en morsomhet på en av humoristene jeg liker på fb.

Der har noen tydeligvis tatt screenshot på en side som dette og lagt ut for alle og enhver.

Noe å tenke på når man bretter seg ut her.

Anonymkode: dc447...504

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tyvegodsgrossisten? 
Jeg så den også. Den med fittelukt? Ingen som ble avslørt der, var det vel? Kunne vært hvem som helst.

Anonymkode: c7464...94f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har identifisert en som har skrevet her inne. Jeg sa i fra til henne og hun fikk tråden sin slettet. Hun hadde en problemstilling der hun delte for mye detaljert informasjon. Tenkte seg ikke om. Vi er her inne begge to fortsatt og diskuterer ofte skriverier her inne. Folk er generelt for uforsiktig med det de deler. 

Anonymkode: 06414...f97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ingen overraskelse? H. V. E. M. S. O. M. H. E. L. S. T. kan lese det du skriver her. 

Noen kan til og med finne ut hvem man skriver om. Noen har lagt ut så mye informasjon her at vedkommende fikk trusler mot datteren. Noen har lagt ut link til finnannonse der selger var den forhatte svigers. 

Dette er Internett for pokker! 

Anonymkode: f9034...472

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Fikk opp en morsomhet på en av humoristene jeg liker på fb.

Der har noen tydeligvis tatt screenshot på en side som dette og lagt ut for alle og enhver.

Noe å tenke på når man bretter seg ut her.

Anonymkode: dc447...504

ALLE har tilgang til det som blir skrevet her, det er det mange glemmer. Men kvinneguiden (som bildet jeg regner med du mente er fra) har jo tilogmed en egen fan-instagram hvor de poster slikt.

Anonymkode: fd999...9cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skjønner ikke helt hva du tror du har oppdaget? Man er jo svært synlig på nett, og om man ikke skiver alt anonymt har man en risiko for å bli gjenkjent. 

Derfor er det viktig å ikke skrive om ting som andre ikke skal vite. Jeg husker div tråder der folk skriver sine innerste hemmeligheter, det skjønner jeg ikke at de våger! Når Hydro kan bli hacket må man virkelig tenke seg om om hva man deler på Internett generelt. 

Anonymkode: 4f8de...5f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hvis jeg f.eks oppretter en dum runketråd anonymt, hvem kan finne ut hvem jeg er da? 

Anonymkode: 05ee5...77d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tror jeg de aller fleste av oss er klar over, gitt. Og jeg anonymiserer alltid, selv om jeg aldri skriver med nick. Endrer kjønn, alder, sted i Norge, slektsrelasjon osv.

Anonymkode: 6d9d4...962

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Fikk opp en morsomhet på en av humoristene jeg liker på fb.

Der har noen tydeligvis tatt screenshot på en side som dette og lagt ut for alle og enhver.

Noe å tenke på når man bretter seg ut her.

Anonymkode: dc447...504

Bretter du deg ut med fullt navn her da?

Anonymkode: 645e1...db8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...