Gå til innhold

Ta med ny kjæreste i bursdag...?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har datet en stund, men tatt ting sagte. Nå har ting blitt mer seriøst. Jeg har nylig møtt familien hans for første gang. Han har ikke møtt min familie enda. Jeg og søsteren min arrangerer 50års lag for moren vår om 1 uke. Det blir en ganske stor fest med mye venner og alt av familie. Skal jeg invitere ham med på denne festen? Eller er det too much å møte hele slekta samtidig for første gang?😅

Anonymkode: 23487...f96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det hadde ikke jeg gjort hvis jeg var deg, og jeg hadde nok syntes det var litt voldsomt hvis jeg var han. 

Anonymkode: 6c854...d61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør han.

Ville kanskje latt han møte de nærmeste først. 

Om ham har lyst, tenker jeg at det er helt ok.

Anonymkode: 077b6...d16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør ham - og familien. Hvis din mor synes det er ok, og han synes det, da er det bare å ta ham med.

Jeg var i en lignende situasjon for mange år siden. Han jeg var sammen med var nesten yngst av maange søsken. Stor dag for en av foreldrene, masse familie, så mange at de måtte leie et samfunnshus for å få plass til alle. Det var to familiemedlemmer som mente jeg ikke burde vært der, absolutt alle andre ønsket meg åpent velkommen. Da hadde jeg riktignok såvidt møtt en søster på forhånd, men ingen andre i den enormt store familien. Jeg var nok ikke veldig høy i hatten, men det ble likevel en veldig koselig dag. Og det var faktisk bedre å møte alle på en gang enn om jeg skulle møtt dem en og en eller få og få.

Synes din mor det er greit at du tar ham med og at de møtes første gang der, så er det bra nok. Ev. kan du jo la ham møte din mor og ev. far på forhånd.

Anonymkode: 8a107...f00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...