Gå til innhold

Hva tenker dere om dette?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Kort fortalt. Hadde sex på eggløsningsdag for 4 uker siden. Mannen kom ikke inni. Fikk en spontan og litt stor blødning nøyaktig 14 dager etter eggløsning. Trodde da at jeg hadde mensen, stappet oppi en tampong, to timer senere var denne helt tørr. Ikke mer blødning. 

Så skulle jeg hatt mensen for 5 dager siden. For 5 dager siden fikk jeg var det antydning til blod når eg tørka meg etter toalettbesøk. Stappa opp i en tampong, denne var like tørr etter noen timer. Har ikke brukt tampong etter dette. Om jeg stapper papir litt "oppi" vagina når jeg er på do, så er det antydning til blod på papiret. Dersom jeg tørker meg vanlig, så er det ferskt blod på papiret, som om det skal vere sår det.

Nå hadde jeg sex for en halvtime siden. Når jeg kom, så squirta jeg, og det var en knyttneve-stor rød flekk i senga. Ingen blod på mannen, ingen blod på håndkle når jeg tørka meg. 

Har ingen store smerter, men det føles "stramt" rundt livmorområdet. Har litt mensensmerter. Til vanlig varer min mens i 6 dager, med lite blødning dag 1 og 2, mye blødning dag 3 og 4, mindre og mindre de to siste dagene. Står ikke på noe form for prevensjon. Hva tenker dere? Skal såklart til legen og ta celleprøve, men hva er det første dere tenker? 

Jeg er helsepersonell og vet bedre enn å bli skremt av gjettinger over nett, jeg er bare veldig nysgjerrig, så ikke hold tilbake noe ;) Jeg har tatt 3 strimmeltester som har utelukket graviditet.

Kjønnssykdom? 

Anonymkode: 80750...2c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg stusser på at det kom blod da du squirtet, men at det ikke var blod på mannen. Kan du ha en stille uvi?

Anonymkode: f9bb9...5f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gravid, uvi, eller kanskje en skade? Hvis han var uheldig å lage en flenge inne i skjeden eller på cervix?

Anonymkode: 8616f...537

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg leser riktig, har du hatt to unormale mens? Når testet du for graviditet sist? 

For meg høres det ut som graviditet, egglederbetennelse (hadde lignende symptomer da jeg hadde dette) eller uvi. 

Har du vært stresset i det siste, feber? Tatt ibux? Jeg får blødningsforstyrrelser hvis jeg tar ibux over dager.

Anonymkode: ae7b6...4f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes ikke dette høres ut som graviditet, nei. En blødning 14 dager etter eggløsning er jo som det skal være. 

Jeg tenker heller at du har en liten rift eller noe. 

Anonymkode: f84cf...644

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres jo mest ut som du er gravid, du kan være det selv om strimmeltestene er negative. Jeg ville kjøpt en god test på apoteket og sjekket det først og fremst.

Ellers kan det godt hende du har fått en liten rift, det er sånt som skjer av og til.

Kreft tror jeg ikke det er, men greit å sjekke det uansett så man slipper gå å bekymre seg unødig.

Anonymkode: ad509...c87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...