Gå til innhold

Må le av meg selv...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Føler meg litt desperat om dagen.

For halvannet år siden møtte jeg en mann. Ikke noe flørting, men vi kom i snakk ved ganske mange anledninger og pratet veldig godt sammen. En eller annen gang en av de første gangene nevnte han noe om samboeren, så jeg avskrev ham totalt som interessant fyr, for legger meg ikke etter noen som er i forhold. De gangene vi har møttes har det dermed aldri vært noen flørting fra noen av oss.

Så har vi nesten ikke sett hverandre på over et halvt år. Bare såvidt sett hverandre på avstand eller i situasjoner hvor det ikke var naturlig å møtes. Jeg har stusset litt på at han da virket mer "på" i hilsingen sin, som om han ble veldig glad for å se meg, og ene gangen virket det som om han rødmet. Likevel har jeg ikke lagt noe mer i det. Kjedet meg veldig forleden, og for første gang googlet jeg ham. Og fant ut at det ikke er registrert noen andre på hans adresse. Og det åpner jo opp for muligheter...

Men hva gjør jeg nå? Det kan jo være grunner til at en ev. samboer ikke er registrert med telefon på hans, ev. deres, adresse. Så jeg får meg liksom ikke til å sende en melding heller, selv om jeg har funnet nr. hans. Vi har ingen felles kjente som jeg vet om. Jeg vet hvor han jobber, men kan jo ikke akkurat oppsøke ham der heller for å spørre om han er blitt singel. Jeg vil heller ikke spørre folk jeg kjenner på måfå om de kjenner ham og om han er blitt singel, for vet hvordan rykter da raskt går, og det er ikke bra om han er i et forhold, da kan ting misforstås eller vris.

Må le av meg selv som skriver dette, er ikke akkurat ungdom lenger, men er virkelig sjelden jeg treffer en mann jeg kunne tenkt meg noe mer med. Så ham i dag, men da i et setting hvor jeg overhodet ikke kunne kontakte ham og han så nok ikke meg. Men nå får jeg ham ikke ut av hodet... så.... gode forslag? ;)

Anonymkode: 4135f...ca3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Facebook og Instagram?

Anonymkode: 481bf...60c

Har ikke sett noen fb-konto eller instagram i hans navn, ikke noe som kommer opp om jeg googler, i hvert fall.

Anonymkode: 4135f...ca3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det jo bare å ta mot til seg og sende en melding og høre om han vil ta en kaffe en dag. Eller vil det bli uutholdelig pinlig om han svarer at han er i et forhold? 

Anonymkode: bde2f...20f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Da er det jo bare å ta mot til seg og sende en melding og høre om han vil ta en kaffe en dag. Eller vil det bli uutholdelig pinlig om han svarer at han er i et forhold? 

Anonymkode: bde2f...20f

Bor et sted som det dessverre er mye snakk, så jeg er redd for at hvis andre enn ham ser den meldingen så kan det fort bli snakk, at jeg legger meg etter opptatte mannfolk osv. Er vel det jeg føler mest på, tror jeg. Har litt dårlige erfaringer fra tidligere hvor det av andre årsaker har gått helt ubegrunnede rykter, og det er vanskelig å bli kvitt.

Jeg har normalt ikke problemer med å ta initiativ, men jeg har veldig stor sperre hvis han er i et forhold. Vet bare ikke helt hvordan jeg skal finne ut om han nå er i et forhold eller ikke.

Mulig jeg er tafatt, men ønsker ikke å gjøre det pinlig for ham eller skape problemer på noen måte.

Anonymkode: 4135f...ca3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...