Gå til innhold

Tips til gave til mamma? Hobbyting.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hun har det meste. Liker å strikke, håndarbeid, lager mye kort, scrapbooking ting. Noen tips til morsomme ting man kan bruke for å lage ting?

Anonymkode: 97bc4...20c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her har ungene brukt slike små trekasser med åpning i sidene som man får kjøpt på Søstrene Grenes. Så de forvandlet demtil fantasidyr med male og klistre på pappbiter mm. Så har vi lagt i garn i forskjellige farger og tråkket garnendene ut av kassenes sideåpninger. Da kan man strikke med flere farger uten at garnet filtrer seg så fælt. Begge bestemødrene får et slikt fantasidyr til jul i år.

Anonymkode: 98bb2...630

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min søster får en haug med garn og ett tøft strikkenett jeg fant på hobbi.no Kom over billig garn som hun og jeg liker å strikke med på black friday på europris, så jeg hamstret. Ungene plukket ut fargene de mente passet tante av de jeg hadde kjøpt. Jeg hadde tenkt å ha de i en kurv og gjøre det litt pent, men fant ikke noe som passet. Klippet av en Ikea pose og stappet den. En ser såvidt posen, den har fått en rød sløyfe rundt seg så den ser veldig julete ut. Så nå ser den veldig fin ut, kunne blitt kjedelig om jeg bare pakket de rett inn. Garnius, strikkemekka og andre nettbutikker kan du få billig garn. De har restekasser slik at du finner noe billig. 

Bor du i nærheten av stoff og stil kan du kjøpe mye stoff der. Brett det pent sammen, lag en stabel og knyt ett bånd rundt. Gå i restekassa, der kan du få mye stoff for en billig penge. Noen ganger er det mye fint der, andre ganger er det ikke noe som passer det en skal ha. Stoff er dyrt, men med å se i restekurv, se litt på priser osv så kan en få mye for pengene. Noen trådsneller, knapper osv kan en også legge ved. Evt lage en kurv med mye forskjellig. 

Jeg så ark hadde tilbud på mange hobbybøker nå. Det kan jo være noe i kombinasjon med noe annet. 

Anonymkode: 9aed5...add

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...