Gå til innhold

Må vel bare legge meg alene, da...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Bare litt surving her altså... 

Trodde et øyeblikk at jeg skulle klare å lure med meg kjekkasen på jobben på rommet, men jaggu glapp det. 

Julebord på jobb, og jeg må jo bare innrømme at jeg er utrolig sjarmert av sjefen. Men jammen glapp han unna. I kveld også. 

Må vel gå i meg selv, og innse at han ikke er i min liga. Kanskje det kunne hjelpe om begge hadde lagt igjen gullringene... Ser jo på blikkene at han ikke er uberørt. 

Anonymkode: c0bee...c75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du ikke har som mål å gjøre livet ditt veldig vanskelig både på hjemmefronten og på jobb så bør du være glad for dette i morgen...

Anonymkode: caf11...ca9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig at det fortsatt finnes mannlige ledere som i det hele tatt tør å vise seg på julebord!

Anonymkode: 7aabd...b88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt han har litt mer fornuft enn deg, for det der hadde jo vært oppskriften på katastrofe. 

Anonymkode: ff364...3fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Utrolig at det fortsatt finnes mannlige ledere som i det hele tatt tør å vise seg på julebord!

Anonymkode: 7aabd...b88

Haha, jeg la meg sammen med sjefen på seminar og det er en kvinne. 

Anonymkode: 34f54...ed8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper at det er lurt å slutte å legge an på sjefen, ja. Om du har prøvd flere ganger og han ‘sklir unna’ hver gang er det på tide å gi deg før det blir patetisk og kontorets snakkis etter hver fest. 

Anonymkode: 45622...513

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Herlighet så pinlig og karakterløse om dette ikke er troll.

Anonymkode: e8bd5...39b

Det som er så gøy, er å se hvordan moralistene kommer med pekefingeren på innlegg som dette. 

Det var selvfølgelig aldri reelt at jeg skulle lokke sjefen i seng. Vi har god tone, bøttevis av respekt for hverandre og kan både le og være alvorlige sammen. 

Men, som noen kanskje registrerte i hovedinnlegget, så er vi gift på hver vår kant, godt gifte. Det var nok litt trolleri i i starten av denne tråden, gitt. 😉

Anonymkode: c0bee...c75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det som er så gøy, er å se hvordan moralistene kommer med pekefingeren på innlegg som dette. 

Det var selvfølgelig aldri reelt at jeg skulle lokke sjefen i seng. Vi har god tone, bøttevis av respekt for hverandre og kan både le og være alvorlige sammen. 

Men, som noen kanskje registrerte i hovedinnlegget, så er vi gift på hver vår kant, godt gifte. Det var nok litt trolleri i i starten av denne tråden, gitt. 😉

Anonymkode: c0bee...c75

Moralister? Du skriver at du er gift og ønsker å få din gifte sjef til sengs? Er man moralist om man syns det er en dårlig ide, altså?

Og jeg tror faktisk at frustrasjonen var ganske reell i natt 🤪og at du er lettet over at det gikk som det gikk?

Og du bør seriøst slutte å sugle etter sjefen, det blir garantert lagt merke til. 

Anonymkode: 45622...513

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Bare litt surving her altså... 

Trodde et øyeblikk at jeg skulle klare å lure med meg kjekkasen på jobben på rommet, men jaggu glapp det. 

Julebord på jobb, og jeg må jo bare innrømme at jeg er utrolig sjarmert av sjefen. Men jammen glapp han unna. I kveld også. 

Må vel gå i meg selv, og innse at han ikke er i min liga. Kanskje det kunne hjelpe om begge hadde lagt igjen gullringene... Ser jo på blikkene at han ikke er uberørt. 

Anonymkode: c0bee...c75

Du høres utrolig billig ut... 

Anonymkode: b6c5c...afa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Moralister? Du skriver at du er gift og ønsker å få din gifte sjef til sengs? Er man moralist om man syns det er en dårlig ide, altså?

Og jeg tror faktisk at frustrasjonen var ganske reell i natt 🤪og at du er lettet over at det gikk som det gikk?

Og du bør seriøst slutte å sugle etter sjefen, det blir garantert lagt merke til. 

Anonymkode: 45622...513

Du må jo bare tro hva du vil, selvsagt, men du tar  heldigvis feil. Jeg hadde intet ønske om å få sjefen til sengs, jeg hadde bare lyst til å se hvilke reaksjoner et sånt innlegg kunne få, i disse julebordstider. Sikkert noen der ute som hadde sånne planer i natt, men jeg var ikke engang på julebord i går. 😉 Mannen min og jeg var hos gode venner på en liten førjulsfest, og innlegget skrev jeg da vi akkurat var kommet hjem i natt. Temaet utroskap som følge av alkohol og julebord uten egen partner hadde vært oppe til diskusjon på festen. 
 
Ellers stemmer det at jeg har et godt profesjonelt forhold til sjefen min, han er en dyktig sjef og en hyggelig kar. 

Anonymkode: c0bee...c75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Du må jo bare tro hva du vil, selvsagt, men du tar  heldigvis feil. Jeg hadde intet ønske om å få sjefen til sengs, jeg hadde bare lyst til å se hvilke reaksjoner et sånt innlegg kunne få, i disse julebordstider. Sikkert noen der ute som hadde sånne planer i natt, men jeg var ikke engang på julebord i går. 😉 Mannen min og jeg var hos gode venner på en liten førjulsfest, og innlegget skrev jeg da vi akkurat var kommet hjem i natt. Temaet utroskap som følge av alkohol og julebord uten egen partner hadde vært oppe til diskusjon på festen. 
 
Ellers stemmer det at jeg har et godt profesjonelt forhold til sjefen min, han er en dyktig sjef og en hyggelig kar. 

Anonymkode: c0bee...c75

Det var jo et skikkelig bra trolleinnlegg, knapt noen som gadd å bry seg

Anonymkode: 09666...0a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Moralister? Du skriver at du er gift og ønsker å få din gifte sjef til sengs? Er man moralist om man syns det er en dårlig ide, altså?

Anonymkode: 45622...513

Det avhenger hva din begrunnelse for å mene det er. Er det fordi du mener det er moralsk forkastelig? I så fall er du en moralist.

Jeg sier ikke at du tar feil, for jeg er enig med deg. Men det er det som er moralisme, å bruke moral som begrunnelse for å si at noe er galt.

Anonymkode: 211b0...de1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...