Gå til innhold

Flere med et OK utseende og personlighet (basert på tilbakemeldinger) som


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

ikke er blitt flørtet med eller «sjekket opp» på flere år?

Jeg ble singel for noen år siden og kjære vene for ei tørke. Jeg liker ikke så godt byliv og veldig mange i min krets er etablert med partnere. Men jeg er ute på alt annet, på jobb, trening osv hver dag. Det er seriøst flere år siden noen gjorde et romantisk fremstøt. Er det fordi jeg er mamma? 

Anonymkode: 0398b...56a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du tatt noen initiativ selv da? Tror ikke det har noe med at du er mamma å gjøre men ofte utstråler man jo om man ønsker å komme i kontakt med folk eller ei. Merker det godt selv, de dagene jeg ikke orker kontakt med noen så stenger jeg litt verden ute selv om jeg er på offentlige steder. Mens andre ganger er jeg veldig åpen og mottakelig og da kommer jeg ofte i kontakt med folk. 

Anonymkode: 998bd...caf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sminker du deg? Hvordan kler du deg? Smiler du? Sender du blikk til det andre kjønn? 😉 Vet at sånne ting ofte betyr noe. 

Anonymkode: 482ae...8ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser bra ut, ansiktspen og bra kropp. Bra personlighet, god jobb er blid og omsorgsfull og har mye å tilby generelt osv. Flere menn har ment at jeg har «alt». Får generelt mye oppmerksomhet og blir flørtet forsiktig med i hverdagen.
 

Men skal man date noen må man gjerne selv oppsøke/gjøre seg tilgjengelig. Ganske sjeldent den såkalte drømmemannen feks ber deg ut på treningssenteret. Opplever at mange menn er litt tilbakeholdende i slike situasjoner.

Anonymkode: 931e3...d08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

ikke er blitt flørtet med eller «sjekket opp» på flere år?

Jeg ble singel for noen år siden og kjære vene for ei tørke. Jeg liker ikke så godt byliv og veldig mange i min krets er etablert med partnere. Men jeg er ute på alt annet, på jobb, trening osv hver dag. Det er seriøst flere år siden noen gjorde et romantisk fremstøt. Er det fordi jeg er mamma? 

Anonymkode: 0398b...56a

Nei, men min erfaring er at oppmerksomheten «klumper seg». Når det er lite av den, blir det bare mindre og mindre. Men hvis jeg får napp hos én, så plutselig blir andre interesserte også! Til og med gamle kjente og folk i vennekretsen som ikke brydde seg måneden før, begynner å chatte med meg og vil klemme når vi møtes osv osv.

Jeg har kommet til at jeg ser mindre søkende ut når jeg har fått litt napp. Å virke «for tilgjengelig» er bare halvparten så attraktivt som å framstå omsvermet og suveren. Menn tenner kanskje på konkurranse? Akkurat nå er det 3 ulike fyrer som driver og prøver seg, alle 3 er forelska 😳 sier de! 

(Og jeg har 3 barn, mammakropp, støv i krokene og hår på leggene altså! Så det er ikke det at jeg er så forførende og fjong heller.)

Anonymkode: 1110b...a94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du må nok vise tydeligere at du er tilgjengelig. Menn har respekt for kvinner som har barn, faktisk. Det kan være en barriere, når de ikke vet hvor landet ligger. Kanskje er du for utadvendt som mor, og ikke som kvinne? Dersom du har en sterk og utadvendt personlighet bør du selv signalisere tydeligere at noen godt kan ta initiativ.

Anonymkode: 4ec17...d66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Nei, men min erfaring er at oppmerksomheten «klumper seg». Når det er lite av den, blir det bare mindre og mindre. Men hvis jeg får napp hos én, så plutselig blir andre interesserte også! Til og med gamle kjente og folk i vennekretsen som ikke brydde seg måneden før, begynner å chatte med meg og vil klemme når vi møtes osv osv.

Jeg har kommet til at jeg ser mindre søkende ut når jeg har fått litt napp. Å virke «for tilgjengelig» er bare halvparten så attraktivt som å framstå omsvermet og suveren. Menn tenner kanskje på konkurranse? Akkurat nå er det 3 ulike fyrer som driver og prøver seg, alle 3 er forelska 😳 sier de! 

(Og jeg har 3 barn, mammakropp, støv i krokene og hår på leggene altså! Så det er ikke det at jeg er så forførende og fjong heller.)

Anonymkode: 1110b...a94

Menn trigges av konkurranse ja. I tillegg liker men kvinner som ikke er tilgjengelige.

 

 

Anonymkode: 43df4...652

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Anonym bruker skrev:

Menn trigges av konkurranse ja. I tillegg liker men kvinner som ikke er tilgjengelige.

Anonymkode: 43df4...652

Det er min erfaring også. Noe jeg synes er rart, men menn er vel ikke skrudd sammen som vi kvinner er.

Anonymkode: 64847...1bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...