Gå til innhold

Netflix..Hjem til jul


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Den er supersøt! Og akkurat passe klønete situasjoner og mange fine skuespillere, og innimellom veldig festlig, og sår og god.

Endret av sug lut
Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, sug lut skrev:

Den er supersøt! Og akkurat passe klønete situasjoner og mange fine skuespillere, og innimellom veldig festlig, og sår og god.

Enig. Var forberedt på å mislike den, da jeg syntes begynnelsen var vel lik Bridget Jones og jeg tenkte at dette kan umulig nordmenn gjøre like bra som britene. Men jeg endte opp med å synes den er nydelig! Så Morgenbladet prøvde seg med en slakt, men er helt uenig i det. Hvis du tåler litt klisjeer er den time well spent! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg sett hele i ett jafs, og likte den veldig godt hele veien, mer og mer egentlig. Ida Elise Broch er så dyktig og nydelig, Gabrielle er fantastisk fin, og slutten står seg godt. Det skal være slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes den begynte bra, men så ble det for mye av alt. Særlig det at alle hilser på hverandre. Særlig. I virkeligheten blir man ignorert og dagen etter kan man møte samme person på gata som går rett forbi en. Og slutten da "big happy family" særlig.

Anonymkode: a71eb...610

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Speeddatingen er jo helt fornøyelig! hahaha

Anonymkode: 26bc5...fe7

"Så kan vi pule en drage sammen". Jeg dæver 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lurer på om deg var Fuckboy som sto på døra. Det så sånn ut på blikket hun sendte ham. De var jo perfekte for hverandre til tross for aldersforskjell 

Anonymkode: bb6ab...d52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett første episode og likte den ikke så godt. Men i mangel på bedre serier så er det mulig jeg fortsetter å se den likevel 😂

Anonymkode: 22792...d8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare sett første episode (nesten), men ble ikke spesielt imponert. Synes det ble veldig klipp og lim fra filmer jeg har sett ørti ganger før - blant annet Bridget Jones etc. Men kanskje jeg må gi den en sjanse til siden så mange her liker den. 

Anonymkode: b283e...3b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Lurer på om deg var Fuckboy som sto på døra. Det så sånn ut på blikket hun sendte ham. De var jo perfekte for hverandre til tross for aldersforskjell 

Anonymkode: bb6ab...d52

Jeg heier i grunnen på legen, alternativt skigåeren. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FANTASTISK,men veldig kleint til tider .. gleder meg til sesong 2, vet ikke men jeg har en følelse at det er hun dama

Anonymkode: 1c103...df3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håpet på bartenderen, men det ble ett søtt par ut av ham og Jørhild, eller hva hun nå het. 

Anonymkode: b2802...39c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gøy å se at det funker for en norsk romantisk serie. 

Oppdaget plutselig at jeg satt og siklet på Fuckboy. Fascinerende fin og frekk på samme tid. Og nesten 19 (eller var det 18). 

Gjerne litt mer closure på slutten for min del, men ellers tommel opp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig god serie, jeg både lo og grein og gjemte meg bak puta mens jeg så den. Og som singel 30-åring må jeg si at den var i aller høyeste grad relaterbar 😆

Anonymkode: c73dc...20b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk serie🤩👏🏻👏🏻 Eneste minus var at den bare er på 6 episoder, jeg vil ha mer😁😂

Anonymkode: 81a0c...95c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...