Gå til innhold

Galaxy eller s-Max?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har fire barn.

 

Hva ville dere valgt? Er galaxyen så mye større enn s-maxen? Hva er avgjøre for hva dere hadde valgt? 

 

Trenger desperat tips 🤣

Anonymkode: 331aa...3b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har berre to barn, men fyller av og til bilen med familie.  Vi gjekk frå s-max til Galaxy, 2012 og 2014 modell, og eg er litt i stuss på kva eg skal råde deg til.  Galaxy er litt lengre, med litt meir bagasjeplass, og dei to seta bak er fullverdige sete, med grei beinplass og god utsikt.  Den er super når vi har fylt den med familie og dreg på langtur! Då eg sat to timar bak i s-maxen fekk eg til slutt litt klaustrofobi, det får eg ikke i galaxyen.  s-max er lågare under taket, og seta bak har ikke full høgde.  Det var og mindre vindu på tredje rad.  Samstundes er altså galaxyen lang, og er litt meir plundrete å parkere enkelte stader, så i kvardagen har eg sakna s-maxen litt.  Om de jamnleg tek tredjerada i bruk og dreg på langtur, gjerne med litt større barn, så hadde eg gått for galaxy. 

Anonymkode: b1f4d...106

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Vi har berre to barn, men fyller av og til bilen med familie.  Vi gjekk frå s-max til Galaxy, 2012 og 2014 modell, og eg er litt i stuss på kva eg skal råde deg til.  Galaxy er litt lengre, med litt meir bagasjeplass, og dei to seta bak er fullverdige sete, med grei beinplass og god utsikt.  Den er super når vi har fylt den med familie og dreg på langtur! Då eg sat to timar bak i s-maxen fekk eg til slutt litt klaustrofobi, det får eg ikke i galaxyen.  s-max er lågare under taket, og seta bak har ikke full høgde.  Det var og mindre vindu på tredje rad.  Samstundes er altså galaxyen lang, og er litt meir plundrete å parkere enkelte stader, så i kvardagen har eg sakna s-maxen litt.  Om de jamnleg tek tredjerada i bruk og dreg på langtur, gjerne med litt større barn, så hadde eg gått for galaxy. 

Anonymkode: b1f4d...106

Takk for svar.

Siden vi har fire barn, har vi alltid et sete i tredje rad oppe. Har s-Max nå, og vet hvordan den er. Men, lurer på om det er verdt å investere litt ekstra med en  Galaxy, hvis det er merkbart større plass. Det virker jo som at den er merkbar større utifra det du skriver :)

Anonymkode: 331aa...3b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner ikke smax, men vi har Galaxy og det er en helt super bil! God plass på tredje rad.

Anonymkode: 15d3c...918

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kjenner ikke smax, men vi har Galaxy og det er en helt super bil! God plass på tredje rad.

Anonymkode: 15d3c...918

Hvor mange barn har dere? Bruker dere ofte  tredje rad?

Anonymkode: 331aa...3b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...