Gå til innhold

Dere som har menn som har sterilisert seg


mamma til adhd gutt<3

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kjæremitid 🤦🏼‍♀️🤣

Anonymkode: b8c1b...e31

Synes du det var feil å spørre om dette? Grunnen til at jeg spør er kort og godt at mannen glemte å spørre og når man søker på nettet så står det forskjellige råd etter hvor man leser. Da tenkte jeg det var innafor å spørre dere damer som kanskje har egne erfaringer . Kan virkelig ikke se hva som er feil med spørsmålet men blir du oppgitt så er det jo i grunn like greit å hoppe over innlegget? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kjæremitid 🤦🏼‍♀️🤣

Anonymkode: b8c1b...e31

Godt svar... 🤦‍♀️

Anonymkode: 3bcc7...0b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Synes du det var feil å spørre om dette? Grunnen til at jeg spør er kort og godt at mannen glemte å spørre og når man søker på nettet så står det forskjellige råd etter hvor man leser. Da tenkte jeg det var innafor å spørre dere damer som kanskje har egne erfaringer . Kan virkelig ikke se hva som er feil med spørsmålet men blir du oppgitt så er det jo i grunn like greit å hoppe over innlegget? 

Du får jo som kjent ingen voksne svar her når det kommer til sex, så ville google litt, så finner du sikkert ut av det🙂

Endret av Elizabeth89
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Elizabeth89 skrev:

Du får jo som kjent ingen voksne svar her når det kommer til sex, så ville google litt, så finner du sikkert ut av det🙂

Har googlet litt og finner litt forskjellige svar men vi finner helt sikkert ut av det ja😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er et spørsmål jeg tenker det er naturlig å rette mot avdelingen der inngrepet ble utført? Medisinske spørsmål hører ikke hjemme på et nettforum.

Anonymkode: 1b4d5...c25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det endel år siden min mann gjorde det men det går vel fint når smertene har gitt seg? Husker at man måtte være forsiktig og bruke prevensjon en viss tid etterpå pga mulighet for graviditet.

Anonymkode: c451a...229

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Dette er et spørsmål jeg tenker det er naturlig å rette mot avdelingen der inngrepet ble utført? Medisinske spørsmål hører ikke hjemme på et nettforum.

Anonymkode: 1b4d5...c25

Jeg sa at mannen kunne ringe dem men det hadde han ikke så lyst til. Det er heller ikke mer medisinsk spørsmål enn hvis jeg spør her inne hvor tidlig etter en fødsel/abort eller kvinnelig sterilisering sexlivet er gjenopptatt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Nå er det endel år siden min mann gjorde det men det går vel fint når smertene har gitt seg? Husker at man måtte være forsiktig og bruke prevensjon en viss tid etterpå pga mulighet for graviditet.

Anonymkode: c451a...229

Angående graviditet og når det er trygt sånn sett så er vi fullt ut informert😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til sæd prøven etter inngrepet viste negativ. 

Han må mastrubere x antall ganger først, så levere prøve der inngrepet ble tatt. Bare Google, og les på nettsidene til hvilken som helst av klinikkene eller sykehuset. 

Anonymkode: 9deab...870

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Til sæd prøven etter inngrepet viste negativ. 

Han må mastrubere x antall ganger først, så levere prøve der inngrepet ble tatt. Bare Google, og les på nettsidene til hvilken som helst av klinikkene eller sykehuset. 

Anonymkode: 9deab...870

Angående når det er trygt vet vi det vi trenger å vite. Jeg tenker på når sexlivet kan gjenopptas. Det står så forskjellige svar over alt og det er derfor jeg lurer 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Angående når det er trygt vet vi det vi trenger å vite. Jeg tenker på når sexlivet kan gjenopptas. Det står så forskjellige svar over alt og det er derfor jeg lurer 

Du spurte når vi hadde det, svaret fikk du over - Når sæd prøven var negativ. 

Jeg husker ikke når det var forsvarlig. 

Hvorfor ringer ikke du bare klinikken og spør hvis han ikke vil? 

Anonymkode: 9deab...870

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Jeg sa at mannen kunne ringe dem men det hadde han ikke så lyst til. Det er heller ikke mer medisinsk spørsmål enn hvis jeg spør her inne hvor tidlig etter en fødsel/abort eller kvinnelig sterilisering sexlivet er gjenopptatt. 

Jo, for også i de tilfellene kan det være individuelle forskjeller. Vi vet ingenting om mannen din, ergo kan vi ikke svare på dette på en presis og forsvarlig måte. Hvis du ringer avdelingen, får du riktig svar. Hvis spør her, må du ta forbehold mot alt du får høre og kommer egentlig ikke nærmere et svar.

Anonymkode: 1b4d5...c25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jo, for også i de tilfellene kan det være individuelle forskjeller. Vi vet ingenting om mannen din, ergo kan vi ikke svare på dette på en presis og forsvarlig måte. Hvis du ringer avdelingen, får du riktig svar. Hvis spør her, må du ta forbehold mot alt du får høre og kommer egentlig ikke nærmere et svar.

Anonymkode: 1b4d5...c25

Vi har ingen spesielle hensyn å ta. Uansett ... hadde vært greit å få noen innspill . Ikke verre enn det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi venta til han ikke følte sårhet (og han ikke var redd for at den skulle bli «ødelagt»). Gikk vel et par uker, tror jeg. Begynner å bli litt slark i hukommelsen etter noen år 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Det var en gang et menneske skrev:

Vi venta til han ikke følte sårhet (og han ikke var redd for at den skulle bli «ødelagt»). Gikk vel et par uker, tror jeg. Begynner å bli litt slark i hukommelsen etter noen år 😉

Takk for svar😊 haster på ingen måte men siden jeg ikke har vært borti det her før så lurer jeg😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Vi hadde sex når mannen ikke hadde vondt mer. Gikk vel ikke ei uke engang 

Anonymkode: ac877...e70

Ok😊 takk for svar. Sikkert lurt å vente til det ikke gjør vondt ja😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen fikk beskjed om når lillemann ville... 

Men han ville først få en utløsning alene før han turdte sex med meg. Og det gikk helt fint, han styrte tempo og hele bøtteballetten den første gangen etter inngrepet. Gikk ikke ei uke ei gang før første gangen. 

Gled deg til dere kan slippe prevensjon etter at sædprøva etterpå er i orden.

Anonymkode: 95aec...e23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Mannen fikk beskjed om når lillemann ville... 

Men han ville først få en utløsning alene før han turdte sex med meg. Og det gikk helt fint, han styrte tempo og hele bøtteballetten den første gangen etter inngrepet. Gikk ikke ei uke ei gang før første gangen. 

Gled deg til dere kan slippe prevensjon etter at sædprøva etterpå er i orden.

Anonymkode: 95aec...e23

Ok😊 takk for svar. Ser ut til at det er opp til mannen å kjenne etter når han er klar da. Det blir greit å slippe å tenke på prevensjon etterhvert ja. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...