Gå til innhold

Eggløsning forsinket? Kluss i syklus?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hadde mensen fra 15-18 nov og i følge appen min skulle jeg da hatt eggløsning 29 nov. Men først i går fikk jeg symptomer på eggløsning. Hadde murringer, ømme bryster og endret utflod. Murringene har vært hakket verre i dag, og da jeg var på do fikk jeg svære klatter med slim på papiret, noe som tyder på eggløsning.

Hvorfor kommer den så sent? Andre som har opplevd det? 

Anonymkode: ff235...e70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt vanlig. Noen ganger er EL senere eller tidligere enn antatt. Om det er mye uregelmessig syklus hadde jeg bestilt time til gyn for utredning. 

Anonymkode: aa7bf...97c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Helt vanlig. Noen ganger er EL senere eller tidligere enn antatt. Om det er mye uregelmessig syklus hadde jeg bestilt time til gyn for utredning. 

Anonymkode: aa7bf...97c

Har ikke pleid å være uregelmessig, men burde ikke menstruasjonen også vært forsinket da? Den kom på tiden, mens EL kom forsinket🤔

Anonymkode: ff235...e70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jeg hadde mensen på akkurat samme tid som deg. Jeg fikk det slimet veldig tidlig og trodde egentlig det var eggløsning. Blir ikke klok på dette jeg heller. Har 26 dagers syklus, tror jeg. Du ble sikkert ikke noe klokere av dette innlegget men så vi hadde mensen likt😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.12.2019 den 22.02, November-spire-79 skrev:

Hei jeg hadde mensen på akkurat samme tid som deg. Jeg fikk det slimet veldig tidlig og trodde egentlig det var eggløsning. Blir ikke klok på dette jeg heller. Har 26 dagers syklus, tror jeg. Du ble sikkert ikke noe klokere av dette innlegget men så vi hadde mensen likt😂

Hm, nei🤔 Men får jeg forsinket mens nå mon tro, siden eggløsningen kom forsinket?

Anonymkode: ff235...e70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hm, nei🤔 Men får jeg forsinket mens nå mon tro, siden eggløsningen kom forsinket?

Anonymkode: ff235...e70

Det høres jo fornuftig ut, men kroppen gjør som den vil tror jeg😅jeg har jo lest at mensen alltid kommer 12-14 dager etter eggløsning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, November-spire-79 skrev:

Det høres jo fornuftig ut, men kroppen gjør som den vil tror jeg😅jeg har jo lest at mensen alltid kommer 12-14 dager etter eggløsning.

Jaja, det er vel bare å vente å se hva som skjer🤪

Anonymkode: ff235...e70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...