Gå til innhold

Greit å invitere etter alder i bursdag? (Barnehage)🇳🇴


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Sønnen min fyller snart 5år (2015 modell). På avdelingen hans i barnehagen går det 2014,2015,2016 og 2017 barn. Til bursdagen hans tenker vi å invitere alle 2014 og 2015 barna. Dette innebærer at 13 stk blir invitert, 10 stk blir ikke invitert. Er dette ok syntes du? Har ikke plass til alle barna🙈

Anonymkode: daee3...ce9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syntes det er helt innafor :) Sånn har vi gjort det her også. Alder, og/eller kjønn eller avdeling.

Eneste var to av årene når det kun var en gutt som var 1år yngre, han lekte så mye med de som var året over han og var eneste gutten født i "sitt" år - han ble så klart inkludert. Ellers så har vi også hatt dette skillet. 

Anonymkode: bf332...ae7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er ok, men vi fikk ikke lov til å dele ut innbydelser i barnehagen da vi ville invitere årskullet. Vi måtte invitere bare guttene eller hele avdelingen, selv om årskullet inkluderte alle guttene på avdelingen. De var bare 4 gutter, så vi syntes det ble litt få, men om vi tok med jentene i årskullet så ble det 8, litt under halve avdelingen og akkurat passe stort selskap. Så vi endte opp med å invitere på sms.

Anonymkode: 0556f...f2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt greit :) 

her går mini på avdeling med 2014, 2015 og 2016 barn. Det inviteres slik;

- hele avdelingen

- alle jentene eller alle guttene

- alle på ett årskull (hender da også at samme årskull fra naboavd også blir invitert). 

Ett år inviterte vi alle i årskullet, men tok med ett barn fra kullet under da de lekte sammen hele tiden i bhg. Det «ekstra» barnet fikk ikke invitasjon i bhg, men ble invitert pr SMS til mor;) 

Anonymkode: d31a3...51a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi inviterte hele kullet, pluss guttene på kullet over (har en sønn). Og det var kun fordi en av dem er naboen, og det er kun to gutter totalt på kullet over.

Da endte det med at det var flere barn som ikke ble invitert, enn som ble invitert, så det tenkte vi var greit. I tillegg har jentene på kullet over ikke invitert sønnen vår (det forstår jeg godt!), så da var det ekstra greit. :) 

Anonymkode: 97149...04b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 12/6/2019 at 9:57 AM, Anonym bruker said:

Sønnen min fyller snart 5år (2015 modell). På avdelingen hans i barnehagen går det 2014,2015,2016 og 2017 barn. Til bursdagen hans tenker vi å invitere alle 2014 og 2015 barna. Dette innebærer at 13 stk blir invitert, 10 stk blir ikke invitert. Er dette ok syntes du? Har ikke plass til alle barna🙈

Anonymkode: daee3...ce9

hadde invitert kun de som er like gamle :)

Anonymkode: 79f3d...444

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...