Gå til innhold

Hvor mye spiller deres 11 åring?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

26 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Og hvor mye får de lov til å spille?

Anonymkode: ce8aa...d6b

Tidvis fra etter skoletid til leggetid. Tidvis ikke noe . Ingen regler. Så lenge det er balanse mellom fysisk aktiviteter , venner , skole og spilling er det fritt frem 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er guttene mine litt eldre, men da de var på den alderen var det fotball tre ganger i uka, lekser, vennebesøk, skating/bmx-sykling/sparkesykling og div annet som tok en del tid, så den tiden de spilte var det helt greit at de gjorde det. Skjerm er skjerm, så om de så på en film eller spilte gjorde ingen forskjell synes jeg.  Noen dager ble det litt mye spilling, men det er jo en veldig sosial aktivitet det også så det fikk nå være.

Var et større problem når de ble 14-15 år synes jeg, når fotballskoene ble lagt på hylla og de ikke hadde begynt fly med venner i helgene og på kveldene enda. Men det gikk seg til det også, nå er de 16 og 18 år og skole, jobb, trening, venner, kjæreste osv tar så mye tid at den lille tiden som er igjen til spilling tenker jeg bare er deilig for dem.

Lillesøster på 12 har ikke samme interessen for spilling. Spiller nok noe hver dag, alt i fra 15 min til 2 timer, men er stort sett med venner, gjør lekser, trener osv så det er helt greit.

Anonymkode: 9671a...7e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe fast regel på det, bare det er en balanse mellom andre aktiviteter også. 

Noen dager blir det ingen spilling, andre dager blir det 3 tiner. Stresser ikke veldig med det egentlig, og det fungerer greit. Nettet stenges kl 1930. 😊

Anonymkode: f0c94...614

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I ukedagene, veldig lite å få han spiller fotball og i korps. I helgene varierer det mye. 

Anonymkode: f1903...b2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i ukenedagene er han uansett for opptatt, da går det til trening, venner, lekser og diverse ting som skjer, er en del ting før jul, i helgene kan han sitte i 2 timer,men han får ikke lov til mer.

Kan bli litt mer i hverdagen når det ikke er desember,men er ikke hver dag og kanskje 1 time +/-

Anonymkode: cc951...aa5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

40 minutter på mandager, 1 time på torsdager, ingenting på fredager og 20 minutter de andre dagene.

Anonymkode: eecb7...22c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Anonym bruker skrev:

40 minutter på mandager, 1 time på torsdager, ingenting på fredager og 20 minutter de andre dagene.

Anonymkode: eecb7...22c

Står du med stoppeklokke?

Anonymkode: f1903...b2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, Anonym bruker skrev:

40 minutter på mandager, 1 time på torsdager, ingenting på fredager og 20 minutter de andre dagene.

Anonymkode: eecb7...22c

Herregud for et naziregime!

Anonymkode: 0ab12...518

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Står du med stoppeklokke?

Anonymkode: f1903...b2a

Hun spiller piano 😂

Anonymkode: eecb7...22c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...