DetYrer Skrevet 5. desember 2019 #1 Skrevet 5. desember 2019 4-åringen blir kald i dock boots. Må ha noe varmere. Tips til støvler som er lette, men veldig varme? Og pustende.
Lille krøll Skrevet 5. desember 2019 #2 Skrevet 5. desember 2019 Kjøpte xxl sine for 349kr. Datteren min elsker de.
DetYrer Skrevet 5. desember 2019 Forfatter #3 Skrevet 5. desember 2019 3 minutter siden, Lille krøll skrev: Kjøpte xxl sine for 349kr. Datteren min elsker de. Viking ultra?
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2019 #4 Skrevet 5. desember 2019 Nå puster vel ikke forede støvler? Men kjøp noen som er foret med ull, og ikke syntet. Jeg har alltid også kjøpt en løs ullsåle som jeg har lagt nedi, funker gull i slafsevær. Når det blir kaldere er det gore-tex som gjelder. Da er det anbefalt med en blandingssokk nedi, som ulvangsokk f.eks, da holder de seg faktisk varmere enn i rene ullsokker. Anonymkode: 1bbb1...50e
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2019 #5 Skrevet 5. desember 2019 Viking cherrox! De bruker sønnen min hele vinteren. Å jada han har skikkelige vintersko også men han foretrekker cherrox istedet å fryser ikke på beina. Skoene tåler jo - 20 grader. Anonymkode: a77c8...3ae
DetYrer Skrevet 5. desember 2019 Forfatter #6 Skrevet 5. desember 2019 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nå puster vel ikke forede støvler? Men kjøp noen som er foret med ull, og ikke syntet. Jeg har alltid også kjøpt en løs ullsåle som jeg har lagt nedi, funker gull i slafsevær. Når det blir kaldere er det gore-tex som gjelder. Da er det anbefalt med en blandingssokk nedi, som ulvangsokk f.eks, da holder de seg faktisk varmere enn i rene ullsokker. Anonymkode: 1bbb1...50e Joda, de puster, kommer an på hvordan de er fôret. De puster ikke nødvendigvis gjennom det ytterste laget, men gjennom de innerste lagene. Er vel ofte flere lag innerst også.
DetYrer Skrevet 5. desember 2019 Forfatter #7 Skrevet 5. desember 2019 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Viking cherrox! De bruker sønnen min hele vinteren. Å jada han har skikkelige vintersko også men han foretrekker cherrox istedet å fryser ikke på beina. Skoene tåler jo - 20 grader. Anonymkode: a77c8...3ae Det skal Dock Boots også gjøre, men man må nok bare se an sitt barn. Tror jeg går for viking ultra, det er ullblanding i fôret Sendte med tjukke ullsokker idag, er ikke så kaldt så går litt til, men da det var 10 minus etc., så ble hun kald.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2019 #8 Skrevet 5. desember 2019 Kamik støvler med ullfot inni Anonymkode: d3a81...173
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2019 #9 Skrevet 5. desember 2019 Viking ultra er bra ned til -20 grader. De er store i størrelsen så man får plass til tykke ullsokker i dem. Anonymkode: 123fc...38f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå