Gå til innhold

Irriterer meg litt over de derre polfarerne. Ousland og co

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skal de oppi der etter annet enn for å vise seg frem og kjenne at de er tøffinger?

Masse ressurser som sløses for å komme med nye forsyninger til dem, og det ender vel med at de må reddes ut også.

Kan vi ikke la polområdene være i fred, annet enn for forskere?

Anonymkode: b19f0...f45

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tviler på at du må fløtte på ræva di for å redde Børge Ousland. Og de skal ikke ha nye forsyninger, de skal bli med Lance hjem. 

Ang forskning på polis, les deg opp på hva Ausland har drevet med. 

Anonymkode: ca9a0...478

Skrevet
17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva skal de oppi der etter annet enn for å vise seg frem og kjenne at de er tøffinger?

Masse ressurser som sløses for å komme med nye forsyninger til dem, og det ender vel med at de må reddes ut også.

Kan vi ikke la polområdene være i fred, annet enn for forskere?

Eh...de er forskere?! 

Pinlig, hi 🤦🏼‍♀️

Anonymkode: 98974...35e

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Eh...de er forskere?! 

Pinlig, hi 🤦🏼‍♀️

Anonymkode: 98974...35e

Nei, de er eventyrere. Ingen av de to har er forskere (men de blir hentet av et forksningsskip, og DER er det forskere)

Skrevet

Mange tror dette er en redningsaksjon. Det er det ikke. Dette er planlagt. Dvs de måtte endre planene litt pga isen. 

Mange tror dette er finansiert av det offentlige. Det er det heller ikke. Det er privat finansiert. Også Lance. Som er leid inn av ekspedisjonsteamet. 

Slutt å syt. 

Anonymkode: c4138...7f5

Skrevet

Ditt andre innlegg om dette. Må plage deg mye.

Anonymkode: 0771f...296

Skrevet

Hvorfor har de ikke beregnet nok mat?

Anonymkode: 418b2...d5d

Skrevet
18 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor har de ikke beregnet nok mat?

Anonymkode: 418b2...d5d

De hadde i utgangspunktet det, de skulle nådd målet i midten av november, og har gått tomt for mat først nå.. 

Anonymkode: f75d6...a74

Skrevet

Huff da hi. Jeg regner med at du ikke er forsker/etterforsker. 😂 Du fikk meg til å le da. 

Anonymkode: f3e80...b09

Skrevet
42 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Huff da hi. Jeg regner med at du ikke er forsker/etterforsker. 😂 Du fikk meg til å le da. 

Anonymkode: f3e80...b09

Det er ingen av de nevnte polfarerne heller vel? De skulle gå fra et sted til et annet, noe ingen hadde gjort før. For å være barske karer. Imponert? Nope. 

Anonymkode: 272c7...f1a

Skrevet
27 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er ingen av de nevnte polfarerne heller vel? De skulle gå fra et sted til et annet, noe ingen hadde gjort før. For å være barske karer. Imponert? Nope. 

Anonymkode: 272c7...f1a

Man trenger ikke være imponert. Men må jo være slitsomt å irritere seg over det. Over noe som ikke berører noen av oss på noen som helst måte. 

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Nei, de er eventyrere. Ingen av de to har er forskere (men de blir hentet av et forksningsskip, og DER er det forskere)

De er der ute for en grunn altså, de er ikke bare på en sykt lang skitur just for fun. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...