Gå til innhold

Kjøper dere julegave til lærere og barnehage-personell?


Lovemelikeyoudo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi lager hjemmelaget godteri og gir en cellofanpose til hver av de ansatte, med et julekort til.

Før kjøpte vi gaveesker på Bodyshop.

Anonymkode: b09ca...7d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vi lager hjemmelaget godteri og gir en cellofanpose til hver av de ansatte, med et julekort til.

Før kjøpte vi gaveesker på Bodyshop.

Anonymkode: b09ca...7d3

Hjemmelaget godteri er ekkelt. Kan nesten garantere at det kastes. 

Anonymkode: 409a0...22e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hjemmelaget godteri er ekkelt. Kan nesten garantere at det kastes. 

Anonymkode: 409a0...22e

Er uenig med deg i dette

Anonymkode: dbe1c...3ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Er uenig med deg i dette

Anonymkode: dbe1c...3ed

Jeg har jobbet i flere barehager, og hjemmelaget mat i gave blir aldri spist. 

Anonymkode: 409a0...22e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Jeg har jobbet i flere barehager, og hjemmelaget mat i gave blir aldri spist. 

Anonymkode: 409a0...22e

Det har jeg og gjort

Anonymkode: dbe1c...3ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Det har jeg og gjort

Anonymkode: dbe1c...3ed

Da har du nok større tillit til hygienen i de tusen hjem enn meg og mine kolleger. Dessuten er jo hjemmelaget godteri ikke særlig godt. Ikke noe man gidder å stappe i seg.

Anonymkode: 409a0...22e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kjøper sjokolade på deling, som på personalrommet. Twist, konfekt osv.

Det er det vanligste vi får i barnehagen der jeg jobber også. :)

Anonymkode: e429a...8b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jeg som skrev at vi lager hjemmelaget godteri, f.eks. rocky road. Det er trist hvis det kastes, men i slike tråder har jeg aldri sett et forslag til gave til de ansatte som alle liker, så det går ikke an å gjøre alle til lags. Hvis alle de ansatte kaster gavene, så håper jeg de i alle fall satte pris på tanken bak. ❤️ 

Anonymkode: b09ca...7d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er vanskelig å finne noe som passer til alle de ansatte i barnehagen, men vurderer å heller gi en gave som barna kan ha glede av. Enten dukkeklær, et spill e.l. Noen av dere som jobber i barnehage som vet om det er normalt, eller noen av dere andre som skriver her inne som har gjort det og vet hvordan det ble mottatt? 

Anonymkode: 191d7...f6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har kjøpt god kaffe og sjokolade til de ansatte .Har kjøpt en felles så de kan kose seg.Er så mange lærere i forskjellige fag at vi synest det er det beste når alle får.

Anonymkode: dd740...731

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vi alltid gjort, en blomst ( stort sett tulipaner eller amaryllis til jul) og et kort. Kortet er vel det viktigste, noen få ord om hvorfor vi setter pris på personen. Der skader aldri å gi ros og det er ofte alt for lett å klage. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, amandine skrev:

Der skader aldri å gi ros og det er ofte alt for lett å klage. 

Veldig enig i dette!

Anonymkode: 480e5...d89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg synes det er vanskelig å finne noe som passer til alle de ansatte i barnehagen, men vurderer å heller gi en gave som barna kan ha glede av. Enten dukkeklær, et spill e.l. Noen av dere som jobber i barnehage som vet om det er normalt, eller noen av dere andre som skriver her inne som har gjort det og vet hvordan det ble mottatt? 

Anonymkode: 191d7...f6b

Det synes jeg er greit når barnet slutter, men som julehilsen synes jeg ikke om det. Om poenget er en oppmerksomhet til ansatte så er det bare tull. Da er det bedre å droppe.  

Anonymkode: 61155...4b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg synes det er vanskelig å finne noe som passer til alle de ansatte i barnehagen, men vurderer å heller gi en gave som barna kan ha glede av. Enten dukkeklær, et spill e.l. Noen av dere som jobber i barnehage som vet om det er normalt, eller noen av dere andre som skriver her inne som har gjort det og vet hvordan det ble mottatt? 

Anonymkode: 191d7...f6b

Dersom du vil gi en gave til personalet så ville jeg helle gitt noe som de kan ha på pauserommet. Vi har mer enn nok leker og bøker. Det ville vært som å kjøpe en eske kulepenner til de som jobber på et kontor😉

Anonymkode: 2fe49...f5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har pleid å bli med på foreldrespleising, men ikke i år siden jeg er direkte misfornøyd med det barnehagen driver med, de ansatte gjør en dårlig jobb. Så de får ingenting av meg mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når småen gikk i bhg så kjøpte jeg gave til jul til avdelingen ja. Hadde ikke så god råd så ga bare en koselig julebok som passet for de minste + konfekt.

På skolen ga jeg julegave første året for de hadde gjort en fantastisk jobb med å trygge sønnen min,få opp selvtilliten hans osv. Ville vise at jeg virkelig ser hvor mye de har gjort og at jeg setter veldig stor pris på alt de har gjort. La også med ett kort det jeg skrev hvor fornøyd vi er. 

Men i 2 og 3.klasse så har jeg ikke lenger gitt julegave. Er forsatt kjempe fornøyd med skolen da.

Anonymkode: 185a7...016

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, klassekontaktene ordner en oppmerksomhet fra hele klassen. Synes det er helt greit, så slipper jeg å styre med det. Hadde sikkert blitt litt mye med 25 smågaver hver jul. I barnehagen ga vi kun gave da barnet sluttet.

Anonymkode: 3b890...b2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal man gi julegave til barnehagen? Aldri hørt om før. Her gir vi bare en felles gave til avdelingen på avslutningsfesten før   barna begynner på skolen. 

Det er vel i tilfelle flere man burde gi julegave til; Lærerne på skolen, de ansatte på nærbutikken, ansatte på bensinstasjonen der jeg alltid fyller kaffekoppen, hun som driver den lille lokale kafeen,og maaange andre man har en del kontakt med i løpet av året🤔

Anonymkode: ab683...f44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Anonym bruker skrev:

Da har du nok større tillit til hygienen i de tusen hjem enn meg og mine kolleger. Dessuten er jo hjemmelaget godteri ikke særlig godt. Ikke noe man gidder å stappe i seg.

Anonymkode: 409a0...22e

Jeg er fundamentet uenig med deg. Hjemmelaget er ofte mye bedre, og den dagen jeg blir så hysterisk innstilt til potensielle basselusker fra andres hjem, kunne jeg ikke lenger jobbet i skolen. Jeg hadde blitt kjempeglad for hjemmelaget godteri!

Anonymkode: 6ee86...044

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...