Anonym bruker Skrevet 4. desember 2019 #1 Skrevet 4. desember 2019 Hva meiner barnevernet når de seie at «mor» bør få råd fra advokat om hun vil gå til (avisen) og forklare de om saken hennes i bv? At det ikke er lurt? At de er redde for å få kritikk? hehee blei litt nysgjerrig her.. Anonymkode: 16b5b...656
the amazing spidermamma Skrevet 4. desember 2019 #2 Skrevet 4. desember 2019 Å. Jeg trodde du var plaget av en nysgjerrig hær. Skuffa, nå.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2019 #3 Skrevet 4. desember 2019 18 minutes ago, the amazing spidermamma said: Å. Jeg trodde du var plaget av en nysgjerrig hær. Skuffa, nå. 😂 Anonymkode: 88b64...75e
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2019 #4 Skrevet 4. desember 2019 De tenker kanskje at det vil skade mors sak. Anonymkode: 5d5f0...b4d
Bruker3 Skrevet 4. desember 2019 #5 Skrevet 4. desember 2019 42 minutes ago, the amazing spidermamma said: Å. Jeg trodde du var plaget av en nysgjerrig hær. Skuffa, nå. Jeg antok at det måtte være en tastefeil og ville inn for å lese om nysgjerrige TÆR.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2019 #6 Skrevet 5. desember 2019 Atte hva??? Anonymkode: 33d2c...ada
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2019 #7 Skrevet 5. desember 2019 Jeg lurte på hvilke hær'er som var nysgjerrige 😉 Siden 12 åringen min nettopp snakket om at trusene hennes var blitt for små og nysgjerrige tenkte jeg først på en hær av undertøy, hehe. Men fra spøk til alvor, jeg tenker at det vil være skadelig for saken å gå til media. Det er ikke akkurat å skjerme barnet og ønske det beste for det å smøre saken ut i media. Anonymkode: 30ddc...e4b
Gjest Antarctica Skrevet 5. desember 2019 #8 Skrevet 5. desember 2019 19 timer siden, Anonym bruker skrev: Hva meiner barnevernet når de seie at «mor» bør få råd fra advokat om hun vil gå til (avisen) og forklare de om saken hennes i bv? At det ikke er lurt? At de er redde for å få kritikk? hehee blei litt nysgjerrig her.. Anonymkode: 16b5b...656 At kanskje BARNA ville ha best av å få lov å være anonyme...?
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2019 #9 Skrevet 5. desember 2019 19 timer siden, Anonym bruker skrev: Hva meiner barnevernet når de seie at «mor» bør få råd fra advokat om hun vil gå til (avisen) og forklare de om saken hennes i bv? At det ikke er lurt? At de er redde for å få kritikk? hehee blei litt nysgjerrig her.. Anonymkode: 16b5b...656 De mener nok at mors vurderingsevne ikke er den beste, og at det vil kunne være veldig bra for henne - og ikke minst barnet! - å få et kyndig menneskes vurdering av hvordan noe slikt kan påvirke saken for hennes del. Anonymkode: 8bb66...87a
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2019 #10 Skrevet 5. desember 2019 19 timer siden, Anonym bruker skrev: Hva meiner barnevernet når de seie at «mor» bør få råd fra advokat om hun vil gå til (avisen) og forklare de om saken hennes i bv? At det ikke er lurt? At de er redde for å få kritikk? hehee blei litt nysgjerrig her.. Anonymkode: 16b5b...656 Antar at de skal frem til at barn også har personvern og at en advokat kan noe om hvor grensen går for hva mor kan utlevere. Å stå frem i media kan i verste fall medføre at moren ødelegger for egen/familiens sak. . Anonymkode: 5a1cc...a53
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2019 #11 Skrevet 5. desember 2019 20 timer siden, Anonym bruker skrev: Hva meiner barnevernet når de seie at «mor» bør få råd fra advokat om hun vil gå til (avisen) og forklare de om saken hennes i bv? At det ikke er lurt? At de er redde for å få kritikk? hehee blei litt nysgjerrig her.. Anonymkode: 16b5b...656 For husk på at det ikke er mors sak dette her, men barnets sak.... Anonymkode: 5a1cc...a53
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå