Gå til innhold

Hva tenker dere om Mette-Marit og Epstein saken?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg tenker at kongebarnas valg av partnere gjør det ekstremt vanskelig å være rojalist. 

Anonymkode: 1e838...ccc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig har hun googlet han! Så dum tror jeg ikke hun er...... Celina Midelfart satt på privatjetten hans...... Vi tror for godt om folk (at de ikke visste bakgrunnen hans). Sannheten er ofte mye værre. Folk vet søppel om andre, men driter i det pga. business og penger. Money talks! 

Anonymkode: 466d1...aa2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars de offentlige personene. De må alltid være perfekte. Feil tolereres ikke. For en fæl måte å bedømme andre mennesker. Hvorfor har vi disse perfekte-kravene til kjente personer?

Anonymkode: 9ba01...23e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jo mye snakk om at de kongelige er innblandet i diverse snusk, så ikke bli for overrasket dersom konspirasjonsteoriene skulle vise seg å stemme. Jeg sier ikke at jeg tror på det, men når slikt kommer frem i media begynner man å lure. 

Med prince Andrew også...

Anonymkode: 871b8...286

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er jo mye snakk om at de kongelige er innblandet i diverse snusk, så ikke bli for overrasket dersom konspirasjonsteoriene skulle vise seg å stemme. Jeg sier ikke at jeg tror på det, men når slikt kommer frem i media begynner man å lure. 

Med prince Andrew også...

Anonymkode: 871b8...286

Når det gjelder prince Andrew så er han like skyldig som Epstein selv.

 

 

Anonymkode: 663e5...f7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hun kan jo ikke ha visst hvem han var eller hva han har gjort?

Anonymkode: 5e01c...c77

Kan hun ikke? Hva hindret henne i å vite hvem han var eller hva han hadde gjort?

Anonymkode: 663e5...f7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Når det gjelder prince Andrew så er han like skyldig som Epstein selv.

 

 

Anonymkode: 663e5...f7e

Folk mener det, ja, og de sier diverse stygge ting om Dianas død også. Men det er konspirasjoner, om de stemmer vet jeg ikke.

Anonymkode: 871b8...286

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Folk mener det, ja, og de sier diverse stygge ting om Dianas død også. Men det er konspirasjoner, om de stemmer vet jeg ikke.

Anonymkode: 871b8...286

Hva har Dianas tragiske ulykke med dette å gjøre?

Anonymkode: 663e5...f7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer ikke å tro at hun ikke googlet ham, og at ingen andre i hennes krets gjorde det, heller. De har jo privatsekretærer og assistenter osv. Rart at ingen fikk med seg medieoppslagene.

Samtidig klarer jeg ikke å tro at hun visste, og fortsatte å pleie omgang med ham.

Anonymkode: 7992d...61d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva har Dianas tragiske ulykke med dette å gjøre?

Anonymkode: 663e5...f7e

At det stilles spørsmål om de kongelige driver med mer snusk enn hva som kommer frem i media. Akkurat som HI skriver.

Anonymkode: 871b8...286

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg klarer ikke å tro at hun ikke googlet ham, og at ingen andre i hennes krets gjorde det, heller. De har jo privatsekretærer og assistenter osv. Rart at ingen fikk med seg medieoppslagene.

Samtidig klarer jeg ikke å tro at hun visste, og fortsatte å pleie omgang med ham.

Anonymkode: 7992d...61d

Ikke vanskelig å tro, alle andre gjorde det. Hun vil ikke være utenfor. Hun er svak, hun er ikke den som står opp for prinsipper når alle andre bryter de. Hun er den stille typen som følger strømmen, gjør som alle andre.

Anonymkode: 663e5...f7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

At det stilles spørsmål om de kongelige driver med mer snusk enn hva som kommer frem i media. Akkurat som HI skriver.

Anonymkode: 871b8...286

Åhja, hvis noen stiller spørsmål ved noen kongelig så er det akkurat det samme som konspiratorikere. Skjønner. 🙄

Anonymkode: 663e5...f7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er jo hverken den skarpeste kniven i skuffen eller spesielt reflektert. Men hun mener godt. 

Anonymkode: c7edd...f6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hun er jo hverken den skarpeste kniven i skuffen eller spesielt reflektert. Men hun mener godt. 

Anonymkode: c7edd...f6e

Da sier en det. "Det var dumt av meg, jeg mente godt, selv om jeg visste". Istedet har hun valgt å lyve. Det er ikke å mene godt.

Anonymkode: 663e5...f7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Epstein var en psykopat. MM er uskyldig. Han hadde nok den fang en svært bra versjon og enorm makt. Man sier ikke nei til sånne. Folk blir litt på autopilot rundt sånne.

Anonymkode: 5442d...188

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Epstein var en psykopat. MM er uskyldig. Han hadde nok den fang en svært bra versjon og enorm makt. Man sier ikke nei til sånne. Folk blir litt på autopilot rundt sånne.

Anonymkode: 5442d...188

Det er gode poeng som du har helt rett i.

Anonymkode: 663e5...f7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Stakkars de offentlige personene. De må alltid være perfekte. Feil tolereres ikke. For en fæl måte å bedømme andre mennesker. Hvorfor har vi disse perfekte-kravene til kjente personer?

Anonymkode: 9ba01...23e

Nei, de må ikke være perfekte, og de kan også gjøre feil. Men det var unektelig uprofesjonelt i hennes stilling å ikke sjekke litt mer hans bakgrunn, og det er også uprofesjonelt av hennes/slottets rådgivere som ikke sjekket ham grundigere.

Men, hun skal jo ha for at hun kuttet kontakten med ham i 2013, at hun da gjennomskuet at han begynte å forsøke å utnytte kontakten med henne overfor andre.

Anonymkode: 56e34...152

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Epstein var en psykopat. MM er uskyldig. Han hadde nok den fang en svært bra versjon og enorm makt. Man sier ikke nei til sånne. Folk blir litt på autopilot rundt sånne.

Anonymkode: 5442d...188

Jo. Det er nettopp sånne man sier nei til. Man et ikke prisgitt folk bare fordi de er psykopater. 

Anonymkode: 740c3...38b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...