Gå til innhold

Kjønnsvorter... Hjelp?!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk kjønnsvorter i begynnelsen av 2018 og har det ENNÅ! ! Tror jeg må ha prøvd alt av remedier; Condyline, Aldara, Zymaderm og opptil flere forskjellige kjerringråd... Gynekologen har til og med gått over med laser, men de kommer alltid tilbake rett etterpå! Holder på å bli sprø😩😖😖 Noen som vet om noe som helst som kan ta knekken på dette eller må jeg bare leve med skam og uten sexliv resten av livet?😥

Anonymkode: ff66b...465

Videoannonse
Annonse
Skrevet
40 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Fikk kjønnsvorter i begynnelsen av 2018 og har det ENNÅ! ! Tror jeg må ha prøvd alt av remedier; Condyline, Aldara, Zymaderm og opptil flere forskjellige kjerringråd... Gynekologen har til og med gått over med laser, men de kommer alltid tilbake rett etterpå! Holder på å bli sprø😩😖😖 Noen som vet om noe som helst som kan ta knekken på dette eller må jeg bare leve med skam og uten sexliv resten av livet?😥

Du aner ikke hvor mange som har viruset, har det jeg og, men har ingen vorter lenger. Det er kun et fåtall som får vorter. Men anbefaler deg å slutte å barbere deg om du gjør det. Det sauser det bare rundt å gjør vondt verre. Kjøp vartec på apoteket og pensle på. Det funker. Det er heller ikke farlig, men uhyre smittsomt. Dette lever du med resten av livet, har selv hatt det i over 15 år. Finn meg, vi kan ha sex uten at det skader noen. 

Anonymkode: cb384...353

Skrevet

En jeg vet om opererte det bort...ettersom jeg skjønte det... men hun hadde vist hatt veldig mye da... 

Skrevet

Blir det ikke borte med kremer/tabletter henviser gynekologen deg til sykehus. Der brenner de det vekk. 

Anonymkode: 4abd4...822

Skrevet

Viruset blir man aldri kvitt. 

Skrevet

Om du har fått det kan du vel smitte andre resten av livet, uansett om du har vorter eller ei?

Anonymkode: cb5f2...0b0

Skrevet

Jeg fikk viruset i 2004. Hadde da et stort utbrudd. Roet seg noen år, men under svangerskapene i 2009, 2011 og 2013 så kom de tilbake for fult. De ble skjært bort på 6 ukers kontrollene jeg hadde på sykehuset. Nå 6 år senere så har jeg noen i ny og ne, men ikke så mange som da jeg gikk gravid. 

Dette er noe du aldri vil bli kvitt, samme hva du smør på. De kan fjernes, men vil ved en eller annen anledning komme tilbake. 

Når du først har viruset i kroppen så har det kommer for å bli..  

Anonymkode: a34f5...415

Skrevet
10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Om du har fått det kan du vel smitte andre resten av livet, uansett om du har vorter eller ei?

helt riktig.. 

Anonymkode: a34f5...415

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Ja, det kan du, dessverre. 

Skrevet

At jeg kan smitte andre vet jeg.

Sånn som jeg har forstått det er det svært vanlig å ha dette viruset, men sjeldnere med utbrudd, som jo første anonym her svarer.... Jeg er også klar over at jeg "er stuck" med viruset livet ut... Har hatt en partner iløpet av denne tiden og ga selvfølgelig beskjed om dette før vi havnet til sengs.... 

Det jeg lurer på er hva som kan roe utbruddet? Er ikke mer enn et par vorte, men føler meg så ekkel og full i skam😔

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...