Anonym bruker Skrevet 4. desember 2019 #1 Skrevet 4. desember 2019 Når jeg dusjer kl 7, jobber hele dagen og kvelden kommer så lukter det ikke akkurat blomstereng der nede. 😛 Har aldri opplevd at det har luktet direkte vondt. Kanskje bare klamt og litt syrlig. Spør også fordi jeg lurer litt på hva som er normalt. Anonymkode: a4ca8...cdf
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2019 #2 Skrevet 4. desember 2019 Det lukter vel underliv... Syrlig? Kanskje du skvetter litt i løpet av dagen? Det kan lukte litt klamt spesielt på sommeren da. Anonymkode: 27876...562
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2019 #3 Skrevet 4. desember 2019 Det lukter ikke noe spesielt, egentlig., men det kommer an på hvor i syklusen jeg er. Det lukter litt mer rundt eggløsning, litt krydret, men ellers lukter det veldig lite. Bruker aldri såpe i underlivet og bare bomullstruser. Anonymkode: 184ff...077
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2019 #4 Skrevet 4. desember 2019 Vet ikke helt hvordan jeg skal beskrive det. Lukter litt, men ikke noe vond lukt da. Blanding mellom kåte safter og tiss kanskje 😅 Skrever ikke for å bli slikket før en dusj akkurat. Anonymkode: 6468f...91a
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2019 #5 Skrevet 4. desember 2019 Herrefredogbevaremegvel. Alt man kan lure på 🤦🏼♀️ Anonymkode: a13a5...5b0
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2019 #6 Skrevet 4. desember 2019 51 minutter siden, Anonym bruker skrev: Herrefredogbevaremegvel. Alt man kan lure på 🤦🏼♀️ Anonymkode: a13a5...5b0 Lest hi? Anonymkode: a4ca8...cdf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå