Gå til innhold

Hva slags iPhone til syvåringen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han skal få mobil til jul, men jeg er i tvil om hvor mye jeg skal legge i den. 

Den skal jo stort sett være hjemme, ev med til venner på overnattingsbesøk osv, så veldig fancy trenger den ikke å være. Samtidig så vil jeg jo at den skal vare en stund, så da er der kanskje dumt å kjøpe en av de eldre modellene?

Tanker og tips noen?

Anonymkode: c17e6...3c5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville ikke kjøpt noe eldre enn iPhone 7 i alle fall. 

Anonymkode: 90a25...b51

Skrevet

Hva med f.eks. Samsung A50? Da får du mye telefon for pengene, og en 2019-modell.

Hvis det må være iPhone, ville jeg heller ikke valgt noe eldre enn 7-eren.

Anonymkode: c958a...5e2

Skrevet

Våre barn har arvet 7 og 8 av oss når vi har fått nyere iPhone. De dekker behovet for våre barn i hvert fall. De er 7, 10 og 13. Yngste har iPhone 7, de andre har iPhone 8. 

Anonymkode: a6bb6...1d4

Skrevet

Jeg hadde aldri i verden gitt en syvåring en IPhone 7! En 5SE er mer enn nok, og passer bedre i små barnehender

Skrevet

11. 

Anonymkode: 30283...136

Skrevet

Ingen. Ingen 7 åring trenger en sprett ny mobil! Hva med å arve en? 

Anonymkode: c6162...b45

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er du ikke glad i barnet ditt? Er du det så har du ingenting mot å gi barnet ditt en mobil til over 10.000 kroner. Å gi barnet noe som er brukt er ikke kjærlighet.

Anonymkode: 8309c...3d5

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er du ikke glad i barnet ditt? Er du det så har du ingenting mot å gi barnet ditt en mobil til over 10.000 kroner. Å gi barnet noe som er brukt er ikke kjærlighet.

🤪 Dummeste jeg har lest på lenge...

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Anonymkode: 63080...83b

Skrevet
11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det trenger vel strengt tatt ingen, uavhengig av alder. Likevel syns jeg det er merkelig hvor mye mange "trenger" som voksen.

Hi. Har nettopp byttet ut Iphone 7. Den hadde ikke blitt byttet om den ikke var ødelagt (av meg). Den tålte kulde langt bedre enn de tidligere modeller jeg har hatt av Iphone. Derfor syns jeg den er et godt valg

Skrevet

Her har mine barn alltid arvet min telefon. Nå har 12 åringen min gamle iphone 7, og de andre i klassen har og iphone 7. For de fleste kjøper ikke en ny mobil til 10 000 kr, til barn som lett kan både ødelegge og miste mobilen. 

Anonymkode: e120f...284

Skrevet

Takk for svar, jeg tenker vi går for en 7’er. Hele resten av familien har iPhone, så det er de vi kan og tenker at det er greit at mini også får samme type  

Både far og jeg har forholdsvis nye telefoner som er dyrere enn jeg tenker en 7 åring skal ha, derfor går det å arve ut, ellers er jo det en god deal. 

Og jeg måler altså ikke hvor glad jeg er i ungen ut fra hvor dyre ting jeg kjøper til han😂

hi

Skrevet

barn trenger ikke smart tlf, hvis han skal ha, kjøpt en nokia eller en vanlig tlf som kun går an og ringe og sende sms med

Anonymkode: 3ffad...635

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

barn trenger ikke smart tlf, hvis han skal ha, kjøpt en nokia eller en vanlig tlf som kun går an og ringe og sende sms med

Anonymkode: 3ffad...635

Det var ikke spørsmålet mitt 😘

Skrevet
8 timer siden, Anonym bruker skrev:

KØDDE DU???

Anonymkode: e1b8a...703

Skrevet
8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Da elsker jeg ikke barnet mitt. Har får mye brukte klær, ski osv.  Stakkars han 

Anonymkode: e1b8a...703

Skrevet

Her har guttungen fått iPhone x etter min samboer kjøpte seg iPhone 11 pro Max 

Anonymkode: e46b0...7a2

Skrevet

En 7 åring trenger ikke mobil. Vi hadde først tenkt til å kjøpe mobil til jenta vår som fyller 7 i januar, men revurderte det og velger å utsette det så lenge som mulig. Hun skal heller få barbiedokker og leker som hun også ønsker seg. La barn være barn så lenge som mulig.  

Skrevet
4 minutter siden, pushild skrev:

En 7 åring trenger ikke mobil. Vi hadde først tenkt til å kjøpe mobil til jenta vår som fyller 7 i januar, men revurderte det og velger å utsette det så lenge som mulig. Hun skal heller få barbiedokker og leker som hun også ønsker seg. La barn være barn så lenge som mulig.  

Nå var det ikke hva vi mente om en 7 åring skal ha mobil eller ikke HI lurte på... mine gutter har fortsatt sin iPhone 6 . Hadde jeg kjøpt nå hadde jeg vel kjøpt 8 tror jeg. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...