Gå til innhold

Trekant med to menn..erfaringer søkes!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en "venn" som jeg har sex med ca en gang i mnd. Jeg kjenner ham veldig godt fra før. Vi er ikke kjærester men vi har det veldig koselig/digg når vi møtes. Sex, vin, film, musikk og masse skravling. I helgen,  da han var hos meg, så luftet han det om en trekant for meg. Da med en annen kamerat av ham og en god bekjent av meg, som han ville dele meg med en natt.. Jeg var kompis med den andre fyren da vi var ungdommer, og om vi hadde møttes så hadde vi slått av en prat. Han er kjekk, grei, snill og helt sikkert rå i senga. Jeg føler meg absolutt trygg på begge to og har veldig lyst til å bli med på dette. Jeg er veldig trygg på meg selv seksuelt og er med på det meste. Hva er din erfaring? Og da helst når det er med noen du kjenner fra før av.

Anonymkode: 89e2c...35f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har prøvd, og fant det mer stressende enn deilig. Ble liksom mye å forholde meg til pluss at jeg følte jeg måtte passe meg for å ikke virke mest ivrig på gjesten selv om det var samboeren min som ville gjøre trekanten mest. 

Er slutt i dag og har ny kjæreste. Er sikker på jeg ikke vil ha mer trekant. Er mer digg i fantasien enn i virkeligheten. 

Anonymkode: 0221a...679

Skrevet
11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har en "venn" som jeg har sex med ca en gang i mnd. Jeg kjenner ham veldig godt fra før. Vi er ikke kjærester men vi har det veldig koselig/digg når vi møtes. Sex, vin, film, musikk og masse skravling. I helgen,  da han var hos meg, så luftet han det om en trekant for meg. Da med en annen kamerat av ham og en god bekjent av meg, som han ville dele meg med en natt.. Jeg var kompis med den andre fyren da vi var ungdommer, og om vi hadde møttes så hadde vi slått av en prat. Han er kjekk, grei, snill og helt sikkert rå i senga. Jeg føler meg absolutt trygg på begge to og har veldig lyst til å bli med på dette. Jeg er veldig trygg på meg selv seksuelt og er med på det meste. Hva er din erfaring? Og da helst når det er med noen du kjenner fra før av.

Anonymkode: 89e2c...35f

Hadde som deg, en fast knullekompis, og hadde trekant med ham og en litt «fjernere» kompis. De to kjente hverandre godt. 

En udelt positiv opplevelse, er så glad for å ha opplevd det, og når vi tre innimellom møtes samtidig (felles vennegjeng) så er det alltid med et ekstra godt smil og en felles forståelse av at vi har hatt noe fint sammen.

Anonymkode: 051f1...ad8

Skrevet

Jeg er ikke fan av det, at det 3 ganger , liker mye bedre med 2 jenter eller en av hver

Anonymkode: 9e69e...400

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...