Gå til innhold

Kan du vise forlovelsesringen din?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Mannen har bedt meg gi ham noen eksempler på ringer jeg liker, og jeg er usikker da jeg egentlig ikke er noe særlig ring-dame. Men nå har jeg lyst på en skikkelig fin en som kan være fin på fingeren min for alltid😊 Kan jeg få se forlovelsesringen din?

Anonymkode: f217f...390

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke lyst til å legge ut bilde, det blir for gjennomsiktig. Men om du googler stacked wedding rings finner du mye fint. Jeg har forskjellige tynne ringer i både hvitt og gult gull med diamanter. Én fikk jeg ved forlovelse, én da vi giftet oss, osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 minutter siden, Petra Prøvedukke skrev:

6B5EA064-6344-43EC-A8EB-1EC9A77ACC6F.jpeg

Takk😍 Er det giftering eller forlovelsesring? 

Anonymkode: f217f...390

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Takk😍 Er det giftering eller forlovelsesring? 

Anonymkode: f217f...390

Ja, takk, sa Ole Brumm. 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

https://www.bjorklund.no/ringer/allianseringer/hvitt_gull?gclid=CjwKCAiArJjvBRACEiwA-Wiqq5I2cc814U3CcCHNrn9YIGJVrrU4mHv7xLGgalJlArLX7WO7LEz8LhoCtfIQAvD_BwE

 

Alliansering med 5 diamanter. Husker ikke hvilken karat. Jeg er ikke en typisk ringdame og jeg ville ha en ring som ikke var i veien for jobb etc. Brukte samme ring til forlovelse og bryllup, men pusset og inngraverte den til bryllupet. Mannen gjorde det samme (glatt ring i hvitt gull).

Anonymkode: 629e7...505

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forlovelses ringen er den i midten. Allianse ringen er for barna og den nederste er gifte ringen. Jeg elsker forlovelses ringen min. Det er en av mine dyreste eiendeler, og den kjæreste. Når jeg fikk den fikk jeg hakeslep av å eie en slik ring. Den er virkelig utrolig pen i virkeligheten. Det er veldig vanskelig å ta fine bilder av den spesielt med mitt dårlige mobil kamera.

DCE49D6B-FCEC-4134-B2A4-9BB5F88728B8.jpeg

Anonymkode: 5d17d...712

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Forlovelses ringen er den i midten. Allianse ringen er for barna og den nederste er gifte ringen. Jeg elsker forlovelses ringen min. Det er en av mine dyreste eiendeler, og den kjæreste. Når jeg fikk den fikk jeg hakeslep av å eie en slik ring. Den er virkelig utrolig pen i virkeligheten. Det er veldig vanskelig å ta fine bilder av den spesielt med mitt dårlige mobil kamera.

DCE49D6B-FCEC-4134-B2A4-9BB5F88728B8.jpeg

Anonymkode: 5d17d...712

Så fine, alle 3😍💍

Anonymkode: f217f...390

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...