Gå til innhold

Har nettbutikken ingen forpliktelser når dette skjer?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg bestilte noen varer på nettbutikk. Fikk en bestillingsbekreftelse med betalingsfrist (varen måtte forhåndsbetales), og jeg satte betalingen med trekk datoen før fristen. To dager før fristen fikk jeg beskjed om at ordren var kansellert grunnet manglende betaling. Jeg tok kontakt, og det har skjedd en feil. De beklaget, men varene er nå solgt til andre og ikke lenger tilgjengelige. 

Er det bare greit at dette skjer? Jeg hadde bestilt gaver, og nå må jeg kjøpe samme vare mye dyrere et annet sted, eller finne på noe annet. Er dette en sak for Forbrukerrådet?

Anonymkode: 039e3...919

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oj, det var jo utrolig dårlig service.  Ville ringt en gang til og klaget.

Å betale regninger før fristen anbefales jo ikke pga renter. Som man da selv mister og bedriften kan tjene massevis på. 

Anonymkode: 4197b...42d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Oj, det var jo utrolig dårlig service.  Ville ringt en gang til og klaget.

Å betale regninger før fristen anbefales jo ikke pga renter. Som man da selv mister og bedriften kan tjene massevis på. 

Anonymkode: 4197b...42d

Jeg har klaget, men de sier bare beklager og at det har skjedd en glipp. Varene er borte, så de kan ikke tilby meg dem. 

Anonymkode: 039e3...919

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...