Anonym bruker Skrevet 3. desember 2019 #1 Del Skrevet 3. desember 2019 Jeg bestilte noen varer på nettbutikk. Fikk en bestillingsbekreftelse med betalingsfrist (varen måtte forhåndsbetales), og jeg satte betalingen med trekk datoen før fristen. To dager før fristen fikk jeg beskjed om at ordren var kansellert grunnet manglende betaling. Jeg tok kontakt, og det har skjedd en feil. De beklaget, men varene er nå solgt til andre og ikke lenger tilgjengelige. Er det bare greit at dette skjer? Jeg hadde bestilt gaver, og nå må jeg kjøpe samme vare mye dyrere et annet sted, eller finne på noe annet. Er dette en sak for Forbrukerrådet? Anonymkode: 039e3...919 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2019 #2 Del Skrevet 3. desember 2019 Oj, det var jo utrolig dårlig service. Ville ringt en gang til og klaget. Å betale regninger før fristen anbefales jo ikke pga renter. Som man da selv mister og bedriften kan tjene massevis på. Anonymkode: 4197b...42d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2019 #3 Del Skrevet 3. desember 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Oj, det var jo utrolig dårlig service. Ville ringt en gang til og klaget. Å betale regninger før fristen anbefales jo ikke pga renter. Som man da selv mister og bedriften kan tjene massevis på. Anonymkode: 4197b...42d Jeg har klaget, men de sier bare beklager og at det har skjedd en glipp. Varene er borte, så de kan ikke tilby meg dem. Anonymkode: 039e3...919 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå