Jump to content
Anonym bruker

Har nettbutikken ingen forpliktelser når dette skjer?

Recommended Posts

Anonym bruker

Jeg bestilte noen varer på nettbutikk. Fikk en bestillingsbekreftelse med betalingsfrist (varen måtte forhåndsbetales), og jeg satte betalingen med trekk datoen før fristen. To dager før fristen fikk jeg beskjed om at ordren var kansellert grunnet manglende betaling. Jeg tok kontakt, og det har skjedd en feil. De beklaget, men varene er nå solgt til andre og ikke lenger tilgjengelige. 

Er det bare greit at dette skjer? Jeg hadde bestilt gaver, og nå må jeg kjøpe samme vare mye dyrere et annet sted, eller finne på noe annet. Er dette en sak for Forbrukerrådet?

Anonymkode: 039e3...919

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fortsetter under...

Anonym bruker

Oj, det var jo utrolig dårlig service.  Ville ringt en gang til og klaget.

Å betale regninger før fristen anbefales jo ikke pga renter. Som man da selv mister og bedriften kan tjene massevis på. 

Anonymkode: 4197b...42d

Share this post


Link to post
Share on other sites
Anonym bruker
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Oj, det var jo utrolig dårlig service.  Ville ringt en gang til og klaget.

Å betale regninger før fristen anbefales jo ikke pga renter. Som man da selv mister og bedriften kan tjene massevis på. 

Anonymkode: 4197b...42d

Jeg har klaget, men de sier bare beklager og at det har skjedd en glipp. Varene er borte, så de kan ikke tilby meg dem. 

Anonymkode: 039e3...919

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Artikler fra forsiden

×
×
  • Create New...