Gå til innhold

Jeg dummet meg fullstendig ut!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Gjest Antarctica
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Å joda, både salg, oppbevaring og bruk er ulovlig. Tror du blander med den gamle lovgivningen vedrørende doping (som ikke er det samme som narkotika). Men den er også blitt forandret nå. Det er bare å lese straffeloven. 

Anonymkode: 77e3e...5b2

Hmm. Det er virkelig ikke vanlig å bli straffet for å røyke små brukerdoser. Men jeg må vel stole på at det stemmer, for jeg gidder ikke slå opp i boka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Pashla skrev:

Hmm. Det er virkelig ikke vanlig å bli straffet for å røyke små brukerdoser. Men jeg må vel stole på at det stemmer, for jeg gidder ikke slå opp i boka.

Joda, det er vanlig. Ikke minst blandt unge og førstegangsbrukere. Dette fordi det da er lettere å få inngang til videre behandling /opplegg for ungdommer (som regel ved tvang da, pga de sjeldent ser at de trenger hjelp). Med mer "kjente" narkomane så brukes det til inngang for videre etterforskning. Hvis du hadde vært i en rettssak, så hadde du fort funnet ut at det er vanlig å ta med i dommen. Men som regel samles det opp flere lovbrudd og så blir de dømt til en lengre straff. F. eks blir de dømt for 10 brukersaker, 5 oppbevaring, tyveri mm og får en samlet dom. 

Anonymkode: 77e3e...5b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Antarctica
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Joda, det er vanlig. Ikke minst blandt unge og førstegangsbrukere. Dette fordi det da er lettere å få inngang til videre behandling /opplegg for ungdommer (som regel ved tvang da, pga de sjeldent ser at de trenger hjelp). Med mer "kjente" narkomane så brukes det til inngang for videre etterforskning. Hvis du hadde vært i en rettssak, så hadde du fort funnet ut at det er vanlig å ta med i dommen. Men som regel samles det opp flere lovbrudd og så blir de dømt til en lengre straff. F. eks blir de dømt for 10 brukersaker, 5 oppbevaring, tyveri mm og får en samlet dom. 

Anonymkode: 77e3e...5b2

Interessant! 

Takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Uff... 

Gjør dette meg til en dårlig omsorgsperson? Dårlig mamma? Får helt vondt inni meg altså! 

Anonymkode: 9c909...f20

Ta det helt med ro😊 Det finnes verre ting du kunne gjort.

Anonymkode: ded5c...c42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Å joda, både salg, oppbevaring og bruk er ulovlig. Tror du blander med den gamle lovgivningen vedrørende doping (som ikke er det samme som narkotika). Men den er også blitt forandret nå. Det er bare å lese straffeloven. 

Anonymkode: 77e3e...5b2

Bruk av hasj er dekket av legemiddelloven, ikke straffeloven. Det er som du sier; Bare å lese straffeloven. 

Anonymkode: 75ec2...536

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reagerer mer på at samboer var barnevakt for sitt eget barn... 

Er du også barnevakt for ungen når du er alene med ungen? 

Anonymkode: 90082...623

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Joda, det er vanlig. Ikke minst blandt unge og førstegangsbrukere. Dette fordi det da er lettere å få inngang til videre behandling /opplegg for ungdommer (som regel ved tvang da, pga de sjeldent ser at de trenger hjelp). Med mer "kjente" narkomane så brukes det til inngang for videre etterforskning. Hvis du hadde vært i en rettssak, så hadde du fort funnet ut at det er vanlig å ta med i dommen. Men som regel samles det opp flere lovbrudd og så blir de dømt til en lengre straff. F. eks blir de dømt for 10 brukersaker, 5 oppbevaring, tyveri mm og får en samlet dom. 

Anonymkode: 77e3e...5b2

Jeg jobber som meddommer, og nei, det er ikke vanlig å ha med noe om bruk og oppbevaring i liten skala. 

Anonymkode: 0e8e9...f2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Reagerer mer på at samboer var barnevakt for sitt eget barn... 

Er du også barnevakt for ungen når du er alene med ungen? 

Anonymkode: 90082...623

Flisespikkeri... jeg kan også finne på å si det når far er alene med barnet og jeg skal noe.

Anonymkode: bc93e...df7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg jobber som meddommer, og nei, det er ikke vanlig å ha med noe om bruk og oppbevaring i liten skala. 

Anonymkode: 0e8e9...f2b

Det har jeg opplevd. Ikke for min egen del, men jobb sammenheng. Der står det klart i dommen- brukerdose ble funnet på …. dette er da i tillegg til andre straffbare forhold da.

 

Og politiet vi samarbeider med sier slik: dersom de kommer over en gammel bruker ser de vekk ifra de små brukerdosene.

Dersom de ser et ansikt de ikke har sett før, for eksempel en ung jente. Anmelder de for besittelse av kun brukerdose. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.12.2019 den 11.30, Anonym bruker skrev:

Hasj er så uglesett. Mange bruker det mot både smerter og immunsykdommer.

Anonymkode: 64d9a...d89

Nei. Man bruker cannabisolje mot smerter. Man fjerner stoffet som gir rus (THC). 

Anonymkode: a234a...6e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Antarctica
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Nei. Man bruker cannabisolje mot smerter. Man fjerner stoffet som gir rus (THC). 

Anonymkode: a234a...6e7

THC er det stoffet som gir den lindrende effekten, så det ville jo være rart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Pashla skrev:

THC er det stoffet som gir den lindrende effekten, så det ville jo være rart.

Det er vel CBD som gir lindrende og avslappende effekt. THC gir mer ruseffekt. 

Anonymkode: c5cbc...17f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thc er i medisinsk cannabis og inntas på flere forskjellige måter for smertelindring. Senest idag hadde jeg spørsmål angående medisinsk cannabis som var klar for å røykes

Anonymkode: f4c51...da4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.12.2019 den 15.58, Anonym bruker skrev:

Ta det helt med ro😊 Det finnes verre ting du kunne gjort.

Anonymkode: ded5c...c42

Ja, det skal gudene vite. Sist jeg "dummet meg ut" på et lignende opplegg endte jeg opp med å være utro.  😯

Anonymkode: 84692...975

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.12.2019 den 23.27, Pashla skrev:

Hva er feil? At jeg takker?

Informasjonen du takket for.

Anonymkode: 0e8e9...f2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Antarctica
55 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Informasjonen du takket for.

Anonymkode: 0e8e9...f2b

Da er det litt rart å sitere meg og ikke henne som kom med den. Bare et tips.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.12.2019 den 12.16, Pashla skrev:

Salg er ulovlig. Ikke bruk.

Du og alle dine merkelige påstander.. Brukt litt for mye kanskje?

Anonymkode: 011f1...fbd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Antarctica
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du og alle dine merkelige påstander.. Brukt litt for mye kanskje?

Anonymkode: 011f1...fbd

Hva er egentlig problemet ditt, stalker? Mangler du ekte relasjoner i livet siden du tar deg bryet med å fotfølge en vilt fremmed? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...