Anonym bruker Skrevet 3. desember 2019 #1 Skrevet 3. desember 2019 Jeg skal i disse tider flytte sammen med kjæresten. Har aldri vært samboer før og bodd alene for meg selv i ett lite trivelig hus. Er jeg alene om at det er skummelt når det skjer en slik endring i livet? Vi er med hverandre hele tiden, er nesten ikke hjemme. Så blir ingen forandring slik, men fortsatt grugleder jeg meg... Ikke si jeg er alene? 🙊😅 Anonymkode: fff61...a89
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2019 #2 Skrevet 3. desember 2019 Du er ikke alene! Klart det er litt skummelt! Det vil helt sikkert bli litt gnisninger i starten siden dere er vant med å være enerådende hjemme, men det går seg til etterhvert som dere finner ut hvordan dere skal ha det hjemme hos dere. Lykke til! Anonymkode: d2d8f...41c
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2019 #3 Skrevet 3. desember 2019 Nei, det er nok ganske normalt. Lykke til 😊 Anonymkode: 1cfe8...0db
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2019 #4 Skrevet 3. desember 2019 Å, tusen takk 🤗 Trodde dette var unormale tanker og var litt bekymret. Anonymkode: fff61...a89
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå