Gå til innhold

Julegave til jenter, 9 og 12 år


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hos 12-åring her går det i sminke, mobildeksler og klær (særlig hettegensere) når hun har penger å handle for iallfall :)

Anonymkode: 83412...93f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min 12-åring ønsker seg tegne/måleutstyr og treningsutstyr.

Men det vil jo variere veldig fra person til person. Har inntrykk av at de fleste av venninnene hennes ønsker seg noe som støtter opp om deres hobbyer/interesser. De driver med forskjellig sport/dans, ridning, maling, musikk osv. 

Hos 9-åringene her er går det veldig mye i lego og musikk. Dvs høyttalere, headsets osv.

Anonymkode: 1b577...564

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jentene mine på 10 og 12 fikk hver sin sånn matte som dette til jul i fjor, definitivt en av de mest populære gavene det året. Men du må jo bo et sted med snø da...

https://www.biltema.no/fritid/leketoy/utendorsleker/vinterleker/akemadrass-for-sno-2000036753

I år ønsker mine seg øredobber, brettspill, klær, trådløse ørepropper til telefonen (hører på musikk), tegne og hobbysaker, garn....

De blir ellers glad for gode pysjer, kosesokker og slike ting. 10-åringen fikk forresten et skikkelig kosepledd i fjor også, det har blitt brukt daglig siden, hun elsker det (et sånt fuskepels-pledd som er helt mykt og kosete)

Anonymkode: 9b22e...337

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...