Gå til innhold

Får dere fort fylleangst?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har inntrykk av at enten er man en person som får veldig lett fylleangst eller så er man en som ikke får det.

hvilken «type» er du?

jeg får det veldig lett! Plager meg selv veldig etter jeg har vært brisen og innbiller meg at alt jeg har sagt og gjort er teit. Dette til tross for at både jeg og andre har storkost oss hele kvelden! Utrolig irriterende og lurer på om andre har det på samme måte?

Anonymkode: a2ef8...87c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aldri skjedd tror jeg.

Anonymkode: 8a007...514

Skrevet

Får det hele tiden. 99% av gangene er det helt uten grunn..

Anonymkode: dc4c9...b11

Skrevet

Nei, det har jeg aldri hatt. Hadde jeg fått det hadde jeg tatt det som et tegn på at jeg ikke tåler alkohol og dermed selvfølgelig holdt meg unna alkohol.

Anonymkode: fcdd4...b1c

Skrevet

Nei aldri. Og jeg gjør mye dumt i fylla 🤪

Anonymkode: 2fa16...a42

Skrevet

Ja! Ekstremt også.. kan få det etter kun ett par glass . 

Anonymkode: 984aa...af2

Skrevet

Godt å høre at jeg ikke er alene selv om jeg skulle ønsket at jeg var som de som aldri får fylleangst😩

noen med gode tips om hvordan bli kvitt det? (Å slutte å drikke alkohol er ikke aktuelt😅

Skrevet

Jeg får det. Tror helt ærlig at det ikke kan forståes hvis man ikke har opplevd det selv. Jeg behøver ikke drikke mye engang. Må innrømme at dette begrenser festing kraftig for meg. Men i går var jeg på fest og har klart meg rimelig ok i dag. Grunnen tror jeg er at jeg har psyket meg opp i flere dager. Har laget meg en mantra der jeg gjentar at jeg ikke var festens midtpunkt og alle har ikke lagt merke til bare meg og at jeg gjorde ingenting galt. Jeg var heeelt festlig normal. Det funker sånn ok, i dag bra.

Så har jeg en plan om jeg blir for full så skal jeg gjenta at alle kan gå på en smell, og at jeg selv ikke ser ned på de som gjør det. (Kan ikke huske sist jeg gikk på en smell, sikkert 20 år siden.)

Anonymkode: b38a9...534

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Har inntrykk av at enten er man en person som får veldig lett fylleangst eller så er man en som ikke får det.

hvilken «type» er du?

jeg får det veldig lett! Plager meg selv veldig etter jeg har vært brisen og innbiller meg at alt jeg har sagt og gjort er teit. Dette til tross for at både jeg og andre har storkost oss hele kvelden! Utrolig irriterende og lurer på om andre har det på samme måte?

Ja, våkner alltid med skjelvinger og skamfølelse! Selv om jeg var helt fin. Alkoholen fucker med hodet...

Anonymkode: 0146a...2fd

Skrevet

Ja, får det veldig lett! Klarer feks ikke å danse hvis jeg har drukket kun ett glass for dæ får jeg fylleangst dagen etter. Danser derimot alltid når jeg er edru.

Anonymkode: 2f9a5...35a

Skrevet

Nei, oppfører meg som regel, også i fylla. Men er alltid redusert og sliten dagen derpå🙂

Skrevet

Everytime! Men det er jo en kjemisk reaskjon, alkohol roer ned, hjernen booster opp det som gjør deg skjerpa. Og det hjernen gjør henger mye lengere igjen enn alkoholen. Derav angst. Google it. 
hjelper ikke på angsten, men godt å vite 😆

Anonymkode: 0bc1c...7a1

Skrevet

Jeg får det aldri :) drikker ikke alkohol

Anonymkode: d103d...04b

Skrevet

Kan ikke huske å ha hatt det, og er helt ærlig talt litt usikker på nøyaktig hva det innebærer. Men så er jeg en som aldri drukket meg skikkelig full heller, ser ikke poenget med det.

Anonymkode: 3dd74...d04

Skrevet
3 timer siden, Elizabeth89 skrev:

Nei, oppfører meg som regel, også i fylla. Men er alltid redusert og sliten dagen derpå🙂

Så du mener at alle de som har fylleangst ikke har oppført seg? At det er en grunn for angsten? Takk for de fordommene som gjør at man er enda mer nervebunt dagen derpå 😅 Men da vet ikke du hva fylleangst er rett og slett. Jeg oppfører meg også alltid men har også nesten alltid fylleangst. Noe som gjør at jeg nesten aldri drikker. 

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Kan ikke huske å ha hatt det, og er helt ærlig talt litt usikker på nøyaktig hva det innebærer. Men så er jeg en som aldri drukket meg skikkelig full heller, ser ikke poenget med det.

Anonymkode: 3dd74...d04

Fylleangst har ingenting å gjøre med hvor full du har vært eller hvordan du har oppført deg. Jeg kan drikke to glass vin og oppføre meg eksemplarisk, likevel kan kroppen være full av angst dagen etter. Samtidig som en annen kan ha vært pære drita, strippa og klina med sjefen uten å ha angst.

Det eren kroppslig reaksjon som noen får og andre slipper.

Anonymkode: 75f65...78a

Skrevet
4 timer siden, geitemarken skrev:

Så du mener at alle de som har fylleangst ikke har oppført seg? At det er en grunn for angsten? Takk for de fordommene som gjør at man er enda mer nervebunt dagen derpå 😅 Men da vet ikke du hva fylleangst er rett og slett. Jeg oppfører meg også alltid men har også nesten alltid fylleangst. Noe som gjør at jeg nesten aldri drikker. 

Jeg skriver jo nei først😉 Men følte at et simpelt "nei" var litt lite å skrive. Nei, jeg vet ikke hva fylleangst er, det har du helt rett i🙂

Skrevet
58 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Fylleangst har ingenting å gjøre med hvor full du har vært eller hvordan du har oppført deg. Jeg kan drikke to glass vin og oppføre meg eksemplarisk, likevel kan kroppen være full av angst dagen etter. Samtidig som en annen kan ha vært pære drita, strippa og klina med sjefen uten å ha angst.

Det eren kroppslig reaksjon som noen får og andre slipper.

Anonymkode: 75f65...78a

Men da har du vel heller ikke det som heter fylleangst. Fylleangst er en reaksjon som kommer av at man har drukket mye alkohol

Anonymkode: e113c...b7a

Skrevet

Ja, nervene 10 cm utenpå huden dagen derpå 😆

Anonymkode: f10dd...b25

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...