Gå til innhold

Har så lyst på et forhold.... gift...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Ja.... sånn er det dessverre... har kjent på et savn og en form for fantasi om å ha et lite forhold på si en stund. Tenkte det ville gå over, men det gjør det altså ikke😬 jeg har det jo fint med mannen min og er glad i han. Har ikke noe ønske om å gå fra han. Men allikevel er det altså sånn at jeg rett og slett har veldig lyst på et nytt, spennende forhold. Savner veldig den spenningen og det å bli skikkelig tent (har sex med mannen, men tenner ikke kjempe på han dessverre....) 

Hva skal jeg gjøre??

Anonymkode: 11390...d8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du synes tanken på at din mann også har et forhold til en annen dame er grei, da kan du jo spørre ham om dere kan ha et åpent forhold?

Hvis du ikke synes det ville vært greit, da må du nesten spørre deg selv hvorfor du da vil utsette din mann for det, om han ikke betyr særlig for deg tross det du sier.

Hvis du ikke snakker med din mann og likevel vil ha et forhold til en annen mann - gå fra din mann først.

Anonymkode: 2a58b...c11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke uvanlig det. Mange menn og kvinner der ute som tenker det samme. Jeg personlig kunne ikke vært utro om jeg elsket mannen min. Men så gjør jeg ikke det så da fant jeg en elsker da. Som også er gift. Men det er noe med å søke det man ikke har/får. Så får man jo se om det er verdt det. 

Anonymkode: 48119...986

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fantaserer også om det, men bare fantaserer. Kommer ikke til å gjøre noe mer enn det 

Anonymkode: a04be...534

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Enten så går du fra mannen din, eller så slår du fra deg de tankene

Anonymkode: 0688b...977

Dette, enkelt og greit...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ja.... sånn er det dessverre... har kjent på et savn og en form for fantasi om å ha et lite forhold på si en stund. Tenkte det ville gå over, men det gjør det altså ikke😬 jeg har det jo fint med mannen min og er glad i han. Har ikke noe ønske om å gå fra han. Men allikevel er det altså sånn at jeg rett og slett har veldig lyst på et nytt, spennende forhold. Savner veldig den spenningen og det å bli skikkelig tent (har sex med mannen, men tenner ikke kjempe på han dessverre....) 

Hva skal jeg gjøre??

Anonymkode: 11390...d8f

1. Du har det fint med mannen din.
2. Du savner spenning og det å bli skikkelig tent.

Veldig normalt. Hva med å forhøre deg med mannen din? Kanskje han kan være med på noe mer spennende? Som trekant, partnerbytte osv, evt eksperimentere mer, bruke fantasien mer dere to. Da får dere i pose og sekk begge to.
Lojaliteten i et parforhold bør gå foran det aller meste, ikke gjør noe bak hans rygg, det er fullstendig ødeleggende for dere begge. Dere bør finne på noe, sammen.

Anonymkode: 8b27a...864

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er menge som har slike fantasier, meg inkludert.
Elsker mannen min over alt, og kommer ALDRI til å gjøre med dem, men er noe jeg kan tenke på når jeg onanerer.
Er liksom min lille hemmelighet :)

Anonymkode: 30933...7e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sunt med fantasier. Det er sunt å ha noe "eget".

Det er ikke sunt å sette forholdet på spill. Langt mindre for bare en eller annen pikks skyld.

Som andre har foreslått, hør med han om muligheten for trekant, swinging, eksperimentere seksuelt.

Det du har i dine fantasier er ditt, det kan ingen ta fra deg. Det er bare sunt å ha egne fantasier.

Anonymkode: 74b0d...a4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må finne på noe å drive med :) når du har sånne lyster, så er det fordi du ikke finner spenning. Finn det andre steder, i hobby f.eks. Det kan være alt fra strikking til strikkhopping ;)

Anonymkode: 1a07c...958

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Anonym bruker skrev:

1. Du har det fint med mannen din.
2. Du savner spenning og det å bli skikkelig tent.

Veldig normalt. Hva med å forhøre deg med mannen din? Kanskje han kan være med på noe mer spennende? Som trekant, partnerbytte osv, evt eksperimentere mer, bruke fantasien mer dere to. Da får dere i pose og sekk begge to.
Lojaliteten i et parforhold bør gå foran det aller meste, ikke gjør noe bak hans rygg, det er fullstendig ødeleggende for dere begge. Dere bør finne på noe, sammen.

Anonymkode: 8b27a...864

Å være utro foran øynene til hverandre er vel oppskriften til et kommende brudd? 

Anonymkode: a8b20...d05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Å være utro foran øynene til hverandre er vel oppskriften til et kommende brudd? 

Anonymkode: a8b20...d05

Det har du rett i. Det er risikabelt, så her må man være forsiktige. Men så var det det med spenning da, ingen spenning uten risiko. Skal ikke anbefale noe som helst jeg, men det er lov å diskutere, bare det å diskutere kan åpne noen dører, noen mindre dører kanskje.

Anonymkode: 8b27a...864

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Å være utro foran øynene til hverandre er vel oppskriften til et kommende brudd? 

Anonymkode: a8b20...d05

Ehm, du vet hva utro betyr eller? Virker ikke sånn. Utroskap er når man gjør noe bak ryggen på partneren sin og man både lyver om og skjuler. Som partneren ikke har blitt enig i at er greit i forholdet. 

Det kalles ikke å være utro når man har snakket sammen og blitt enige. Det er kun de to i et forhold som bestemmer grensen for utroskap. Det er ikke opp til deg og meg å bestemme. Men å prøve noe sammen er laangt i fra utroskap så lenge begge er med på det og føler det er greit! Jeg har en litt lengre grense for hva som er utroskap enn ‘’normen’’, men den grensen er ikke nødvendigvis lik for andre og jeg respekterer det hvis min mann ikke føler det samme. Da legges mine grenser til side, for da må jeg og mannen sammen kommunisere om hvor vår felles grense i vårt forhold går og slik er det for ALLE individuelt og hver enkelt par. 
 

Å for å besvare det du skriver, for at et forhold skal fungere videre etter at man involverer en tredje person inn i sexlivet så kreves det trygghet, respekt for hverandres grenser og lojalitet. Man må være sikre på hverandre. Det trenger ikke nødvendigvis å ødelegge forholdet, men hvis det gjør det så er sjansen større for at det var problemer i parforholdet fra før som burde vært jobbet mer med før man inviterte en tredjepart i sexen. 

Anonymkode: 87502...d6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Å for å besvare det du skriver, for at et forhold skal fungere videre etter at man involverer en tredje person inn i sexlivet så kreves det trygghet, respekt for hverandres grenser og lojalitet. Man må være sikre på hverandre.

Helt klart, det må være noe dere opplever sammen. Noe begge ønsker. 

Anonymkode: 8b27a...864

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...