Gå til innhold

Angående omgangssyke og jobb


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på om jeg har en sterkere reaksjon på omgangssyke enn vanlig? Jeg hører og leser om folk som kan ha spydd om natten, men er jobb dagen etter fordi de føler seg helt fin igjen da.

Når jeg har omgangssyke blir jeg helt ødelagt fysisk. Når det står på som verst klarer jeg faktisk ikke å gå oppreist fordi jeg får så vondt i magen, og det kommer alltid begge veier også. Ofte får jeg også feber utover dagen. Når det endelig har gitt seg med oppkast, har jeg nesten alltid fortsatt diaré en dag til. Dagen etter er jeg totalt utmattet og klarer så vidt å dusje og gå mellom sofa og toalett. Dagen etter er bedre, men jeg er fortsatt skikkelig slapp og gåen. Først på dag tre er jeg i så god form at å gå på jobb i det hele tatt kan vurderes. En gang måtte jeg gå hjem igjen fordi jeg besvimte. Sånn er det hver gang. Heldigvis er det flere år siden sist runde, men da barna var små ble det fort en gang i året.

Andre som har det sånn? Mannen min er sånn som bare trenger en halv dag, så er han noenlunde i form igjen.

Anonymkode: 49204...af5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...