Gå til innhold

Hva gjør din 12-13 åring i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min var på overnatting fra fredag til lørdag og på farten med venner i hele går. I dag ligger han på sofaen, koser seg med film på iPad og mobil. 
I pysj😂

Anonymkode: 33cde...0a7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min på 12 ble med meg ut isted og måket snø og fikk fram bilen under all snøen. Flink gutt 😊👏 

Nå koser han seg med noe på PCen og har simpson i bakgrunn på tv 😁 

Jeg skal ordne koteletter og dusje. 

Anonymkode: c085f...d1c

Skrevet

Han er ute med kompiser og lager snøhule 

Anonymkode: f391e...ab3

Skrevet

Min 13 årige jente hadde veldig høy feber i går 39,4😒 Idag har hun ikke feber, men pjusk. Ligger i senga si med mobilen😉

Anonymkode: 0fb6c...3e1

Skrevet

Har hjulpet meg å vasker hus og fått opp stjerne i vinduet etc. Hun har også laget middagen nå:) stort sett er hun sammen med venner og finner på noe gøy :)

Anonymkode: 3fd19...b5f

Skrevet

11 og 13 åringen har brukt dagen til å bake og pynte pepperkaker. Nettopp spist middag, så nå slapper de av på iPaden før de skal på trening.

Anonymkode: 6c3b1...713

Skrevet

Hun er på vannpolocup!  

Anonymkode: b20a4...70b

Skrevet
3 hours ago, Anonym bruker said:

Min var på overnatting fra fredag til lørdag og på farten med venner i hele går. I dag ligger han på sofaen, koser seg med film på iPad og mobil. 
I pysj😂

Anonymkode: 33cde...0a7

min 8 klassing er på hockey cup idag, kommer hjem om en times tid

Anonymkode: 080b1...8db

Skrevet

12-åringen her har overnattet hos mormor i natt, hentet henne i stad og nå er hun på rommet sitt med mobil, nettbrett og en venninne på linja.

Anonymkode: 1770b...920

Skrevet

Hun har hatt overnatting og besøket har akkurat dratt. Nå har hun dusjet og spist og lagt seg på senga med julefilm på TV 🥰

Skrevet

Han har lagt i sengen og hvilt seg, sett en del på I-pad, pratet litt med oss og prøvd å få i seg mat. Har akkurat begynt å komme seg etter en tre dager lang omgangssyke. 

Anonymkode: aa2fe...7db

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...