Anonym bruker Skrevet 1. desember 2019 #1 Skrevet 1. desember 2019 Har fått hard mage og det gjør så himla vondt å presse. Føler jeg jeg skal presse ut glasskår. Hva ska jeg gjøre😢? Anonymkode: a55e2...54c
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2019 #2 Skrevet 1. desember 2019 20 minutter siden, Anonym bruker skrev: Har fått hard mage og det gjør så himla vondt å presse. Føler jeg jeg skal presse ut glasskår. Hva ska jeg gjøre😢? Anonymkode: a55e2...54c Kanskje du har hemoroider, da kan det kjennes sånn ut. Du får få tak i noe som løser opp hard mage, som lakris, svisker, laksoberal dråper el.l. Presser du ikke, så kommer det ikke ut, og det er ikke farlig selv om det gjør himla vondt. Men er du veldig forstoppet så kommer det heller ikke ut uten hjelpemidler , som noe lakserende. Anonymkode: 4a1c8...f16
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2019 #3 Skrevet 1. desember 2019 Har du litt glidemiddel eller olje hjemme? Putt litt opp i rumpa, så kommer det litt lettere ut. Øv deg også på å presse litt og så slappe av i musklene i rumpa. Anonymkode: 540fe...d54
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2019 #4 Skrevet 1. desember 2019 31 minutter siden, Anonym bruker skrev: Har du litt glidemiddel eller olje hjemme? Putt litt opp i rumpa, så kommer det litt lettere ut. Øv deg også på å presse litt og så slappe av i musklene i rumpa. Anonymkode: 540fe...d54 Tusen takk for rådet🙂. Da skal jeg prøve dette👍🏽 HI Anonymkode: a55e2...54c
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2019 #5 Skrevet 1. desember 2019 Prøv å «puste» det ut. Klarer ikke forklare, men bare prøv å ta dype åndedrag Anonymkode: 8edec...414
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå