Gå til innhold

Søren. Hadde du gått tilbake?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var på jakt etter vaskemaskin. Det var kun aktuelt om de hadde et veldig bra tilbud. Helst 4-5000. Så hadde ikke forhåpning. 

Kom i butikk og ble presentert for to maskiner og jeg skulle få 4000 i avslag på nyprisen på begge.

Jeg kjøpte den, pakket ut og byttet plass med gamle maskina. Mye jobb.
Deretter finner jeg ut at jeg bare har fått 1500 i avslag. 
Nå er jeg skikkelig irritert. For jeg hadde ikke kjøpt maskina i dag for så lite avslag. Men himla mye styr for å levere tilbake og😡

Anonymkode: a09c5...dd6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Altså helst 4-5000 i avslag på nyprisen.

Skrevet

Du trenger jo ikke levere maskinen for å gå og snakke med dem?

Ikke bruk maskinen før mandag, så går du dit og snakker med dem da.

Anonymkode: a2997...6ba

Skrevet

Ville helst sendt de en Mail, alt er bedre å ha skriftlig.

Anonymkode: 857ef...acf

Skrevet

4000 avslag er jo helt urealistisk? Du har ikke misforstått da?

Anonymkode: b0ebc...6be

Skrevet

Tror du må ha misforstått noe, 4000 i avslag høres ganske vanvittig ut 🤐

Anonymkode: 1d23c...4fc

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg fikk 5000,- i avslag på en tv. Det var hos Elkjøp. Godt mulig at HI har blitt tilbudt 4000,- i avslag 

Anonymkode: 7ba88...9b1

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvis det er snakk om noe som var ganske dyrt i utgangspunktet kan man få ganske store avslag. F eks har jeg en venninne som kjøpte en komfyr til 12000 hvor ordinær pris var 20000. 

Skrevet

Har de løyet på nyprisen altså? For stemmer det så er det noe du kan melde videre. Det er villedende markedsføring. Men, du må kunne bevise det. Og der har du prisjakten.no som ett fint redskap. Der får du opp statistikk for prisen på produktet. 

Anonymkode: 52cad...8cb

Skrevet

Maskina kostet ikke 4-5000. 
Jeg var på jakt etter ei stor med god kvalitet i dyr prisklasse. Derfor har jeg venter og venter enda mer.. helt til et veldig godt tilbud. Jeg ble livet 4000 i avslag. Det stemte ikke. 
Jeg har kjøpt ei dyr maskin for et avslag jeg ikke hadde slått til på om de oppgav korrekte tall. 

HI

Skrevet

Merker du ikke det da du betalte?

Hadde uansett sendt mail og bedt om å bli kontaktet så snart som mulig så dere får ordnet opp i dette.

Anonymkode: 62946...8c3

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Maskina kostet ikke 4-5000. 
Jeg var på jakt etter ei stor med god kvalitet i dyr prisklasse. Derfor har jeg venter og venter enda mer.. helt til et veldig godt tilbud. Jeg ble livet 4000 i avslag. Det stemte ikke. 
Jeg har kjøpt ei dyr maskin for et avslag jeg ikke hadde slått til på om de oppgav korrekte tall. 

HI

Men, var det nyprisen de oppgav feil? Eller fortalte de bare at denne maskinen får du 4000kr i avslag på uten å oppgi nyprisen? 

Anonymkode: 52cad...8cb

Skrevet
32 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Merker du ikke det da du betalte?

Hadde uansett sendt mail og bedt om å bli kontaktet så snart som mulig så dere får ordnet opp i dette.

Anonymkode: 62946...8c3

Nja, en epost blir fort upersonlig og derfor ikke tatt på samme alvor som hvis hun faktisk møter opp på butikken og tar det opp med dem der og da. De ønsker jo heller ikke varen tilbake, så de er også motivert til å løse dette så greit som mulig.

Anonymkode: 90283...2bf

Skrevet

Den ansatte i butikken sa Nypris på varen og han skulle strekke seg godt ned. Nesten 4000 ned av nypris. 
Når jeg kommer hjem og googler varen så har både butikken jeg handlet i og konkurrenter priset varen slik at jeg har bare fått 1500 i prisreduksjon. Ikke 4000 som han påstod. Jeg fikk kun beskjed om å betale min pris i kassa. 

HI

Skrevet
53 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Den ansatte i butikken sa Nypris på varen og han skulle strekke seg godt ned. Nesten 4000 ned av nypris. 
Når jeg kommer hjem og googler varen så har både butikken jeg handlet i og konkurrenter priset varen slik at jeg har bare fått 1500 i prisreduksjon. Ikke 4000 som han påstod. Jeg fikk kun beskjed om å betale min pris i kassa. 

HI

Det e lureri, men han sa 4000kr av nypris. Ergo viss den allerede var nedsatt, fikk du sikker 4000kr i avslag på nypris, ikke butikkpris..... klag 

Anonymkode: fe257...af2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...