oslofrk Skrevet 30. november 2019 #1 Skrevet 30. november 2019 Jeg er sååå spent på om The amazing spidermum er i slaget og lar sine velformulerte kalenderluker åpenbare seg i år og?
frk Nilsen Skrevet 30. november 2019 #2 Skrevet 30. november 2019 25 minutter siden, oslofrk skrev: Jeg er sååå spent på om The amazing spidermum er i slaget og lar sine velformulerte kalenderluker åpenbare seg i år og? Satt akkurat å tenkte på det samme! Det er jo årets høydepunkt på Dib.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2019 #3 Skrevet 30. november 2019 Kan noen forklare en som ikke vet? Anonymkode: ace19...525
Anonym bruker Skrevet 30. november 2019 #4 Skrevet 30. november 2019 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Kan noen forklare en som ikke vet? Anonymkode: ace19...525 Det er en kalender for de kule og modige nickbrukerene Anonymkode: 439fb...338
Anonym bruker Skrevet 30. november 2019 #5 Skrevet 30. november 2019 13 minutter siden, Anonym bruker skrev: Kan noen forklare en som ikke vet? Anonymkode: ace19...525 En bruker som hver dag i desember i fjor skrev en historie. Tidvis hysterisk morsom, med tvister fra mer og mindre merkelige tråder fra året som hadde gått, eller andre kjente gamle tråder her. Underveis ble det flettet kjente brukere fra forumet inn i historien. Og det var fritt frem for alle å kommentere, delta i historien osv. En kalender med mye "interne" referanser, men det er bare å kaste seg med og/eller bare more seg om hun dukker opp med ny julekalender i år. Uhøytidelig moro Et veldig positivt initiativ fra amazing spidermum, og hun brukte nok ganske mye tid på det i fjor, så all ære til henne og til hennes kreativitet og fantasi Anonymkode: b6ed1...f34
oslofrk Skrevet 1. desember 2019 Forfatter #7 Skrevet 1. desember 2019 8 timer siden, Giss skrev: Krysser fingre! Jøss - lever du ennå? 😉
Giss Skrevet 1. desember 2019 #8 Skrevet 1. desember 2019 Akkurat nå, oslofrk skrev: Jøss - lever du ennå? 😉 😁 Jeg overlevde jo såvidt fjorårets julekalender, så jeg blir med i år også - om det blir kalender, da...
jooooooda Skrevet 1. desember 2019 #9 Skrevet 1. desember 2019 Vi trenger juklekalender i år også! Håper spidermammaen orker!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå