Gå til innhold

Flere som sitter med kalender i kveld?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble ferdig i 5 tiden nå i kveld :)

Anonymkode: c85a6...19c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ordnet det i kveld ja, men det var gjort på under 10 minutter. 24 små poser med en smågodtbit i hver. ;)

Anonymkode: 46fc4...2c0

Skrevet

I år har vi ikke pakkekalender for første gang siden jeg fikk barn. Samvittigheten gnager litt, men uforutsett ting skjer og jeg har ikke fått handlet inn halvparten av gavene  engang. 

Så jeg har kjøpt legokalender, så får Rampenissen komme med en gave avogtil - når han føler at han trenger goodwill for alle rampestrekene. 

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Lurer på hvorfor folk driver med dette pakkekalendertullet ennå. Skjemmer bort ungene, og dårlig for miljøet! Er det ikke ut? Her får barna sjokoladekalender.

Anonymkode: e7f0f...f24

Ser ikke helt vitsen med å gi sjokoladekalender til barn som ikke spiser sjokolade. At du vil propper ungene dine full i sukker , det er jo opp til deg, jeg velger et sunnere alternativ. 

Anonymkode: 5a37f...fad

Skrevet
10 timer siden, *Miss Marple* skrev:

Rampenissen komme med en gave avogtil - når han føler at han trenger goodwill for alle rampestrekene. 

Jeg har også tatt den utveien i år 😅 De har fått en liten sjokolade hver dag knytt opp på kalendrene sine, da. De har nydelige, broderte kalendre, så de må vi bruke. Satt med 72 små sjokoladepakker til 00.30 i natt 😅

Anonymkode: 9734a...fa4

Skrevet

Det gikk unna på fredag. Jeg gjenbruker posene fra den gangen yngste fikk Forskerfabrikkens kalender, og de posene er solide og med knytesnor så det går kjempefort. Det siste seg at jeg bare hadde 23 poser, da, men å pakke inne en gave tar ikke lang tid. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...