Gå til innhold

BLACK FRIDAY - ikke miljøvennlig

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det bidrar sterkt til en bruk-og-kast-holdning blant mennesker, folk kjøper "fordi det er på tilbud", ikke fordi de faktisk trenger det som er på tilbud. 

De som kjemper for miljøet, bør boikotte black friday.

Anonymkode: 539e7...16d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det handler om å handle det man faktisk trenger. Det er ikke annerledes på Black Friday enn alle andre dager. Men svært mange burde jo uansett vært satt under administrasjon.

Skrevet

Jeg boikotter i vei, jeg. Men jeg digga forslaget om å sette enkelte av mine med(mot)mennesker under administrasjon. Har en liste med forslag. 

Skrevet
13 minutter siden, sug lut skrev:

Det handler om å handle det man faktisk trenger. Det er ikke annerledes på Black Friday enn alle andre dager. Men svært mange burde jo uansett vært satt under administrasjon.

Jeg tipper at for mange handler det vel også en del om å handle ting man har lyst på som man ikke hadde kjøpt hvis de ikke hadde vært sterkt nedpriset. Så totalt sett, ville miljøet hatt bedra av at vi IKKE hadde Black Friday

Anonymkode: be4bc...a76

Skrevet

Nå har jeg kjøpt en eneste ting, og det var VR briller til sønnen min, som han ønsket seg til jul. Jeg har dårlig råd, så for meg er det topp med salg. Da kan jeg få tak i noe, jeg ellers ikke hadde tatt meg råd til. Og noe mer kjøper jeg ikke. Med dårlig råd har jeg jo virkelig lært meg, og kun kjøpe det vi trenger. Eller noe ekstra til barna som de ønsker seg til jul og bursdag.

Anonymkode: 5aef7...9a0

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Jeg tipper at for mange handler det vel også en del om å handle ting man har lyst på som man ikke hadde kjøpt hvis de ikke hadde vært sterkt nedpriset. Så totalt sett, ville miljøet hatt bedra av at vi IKKE hadde Black Friday

Anonymkode: be4bc...a76

Absolutt. Jeg skulle gjerne sett noen fremme samme forslag som i Frankrike: forbud mot BF.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...