Gå til innhold

Hva GLEDER du deg mest til med jula? ❤️

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gleder meg til å se hvor glade barna blir når vi skal åpne presanger på julaften 😍

Anonymkode: 6b202...8e1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Maten 😍 

Anonymkode: 03d98...359

Skrevet

Den koselige adventstiden 💜 Og deilig mat og hyggelig selskap på julaften og alle juledagene 😍❄️

Skrevet

Unger som går helt av skaftet ❤️ Jeg synes jeg allerede kan høre de håpefulle når de står opp på julaften og ser juletreet og pakkene... og minstemor som elsker å pynte til jul, og utbryter «aaaawwwwww....» for hver minste lille julepynt vi trekker opp av esken fra loftet. Og storebror som egentlig er litt for kul til å bry seg i særlig grad, men som ikke klarer å unngå å bli smitta av minstemors entusiasme 🥰

Jula ass. 

Anonymkode: 3a4cf...159

Skrevet

Mat, drikke, godis, luktene, julesanger, forventningen, julefilmer, julehefter, lys overalt – ja, ALT, egentlig!

Anonymkode: 204f4...dcf

Skrevet

Gå julebukk med barna

Anonymkode: 60c12...dc9

Skrevet

Maten. Fri! Sove. 

Anonymkode: 20ebf...9cf

Skrevet

Julekort og julemat. I den rekkefølgen.

Anonymkode: d0156...542

Skrevet

Alt sammen egentlig, men 1.juledag er nydelig. Sove lenge, dekke stor førstedagsfrokost, spise, prate, deretter sitte i sofaen og lese bok eller se en julefilm, nyte fred og ro, kanskje gå en tur og så spise ribbemiddag på kvelden der jeg ikke skal løpe ut og inn med fat og boller, og knapt ha rumpa nedpå for en matbit. Elsker 1.juledag. 

Skrevet

Kos, mat, fri, sove, stillheten 

Anonymkode: 7ed96...c29

Skrevet

Vi reiser til Thailand i julen og da har vi mange late dager med familien.

Anonymkode: fc2e9...529

Skrevet

Tid med familien etter et travelt år med mye sykdom. Vi reiser for første gang bort, og gleder oss til å ha tid til bare hverandre. Gleder meg til å gi mann og barn uforstyrret oppmerksomhet, til late dager sammen, og til dager der opplevelsene står i kø. 

Anonymkode: 0fd02...25e

Skrevet

At lillebror kommer hjem og skal feire jul med oss. Heldigvis er også sønnen min hos meg denne jula, så han får feire med onkelen sin. Også gleder jeg meg masse til «mandel i grøten», å se gleden til sønnen min som «vinner» over oss voksne 😁 

Anonymkode: d5502...0cc

Skrevet

Alt 😂

Gleder meg til stemningen når vi står opp og stjernene lyser i vinduet.

Gleder meg til at juletreet blir pyntet 

Gleder meg til alle de koselige filmene

Gleder meg til maten og julegavene barna skal åpne. 

Anonymkode: 87e41...e13

Skrevet

Stemningen.

Være sammen med familien.

At jeg ikke skal stresse og jobbe.

God mat og drikke.

Anonymkode: b3b8b...112

Skrevet

Første juledag. God frokost. Fornøyde unger som leker med nye gaver, slappe av, se julefilm og bare gå i pysj. Andre juledag er det kurvfest med storfamilien. Også veldig hyggelig. 😊

Anonymkode: 548b5...852

Skrevet

Ta frem julepynten på lillejulaften. Å se ungene våkne til julepyntet hus på julaften. God lukt. Sitte med dyner i sofaen å spise julestrømpegodt til frokost :) Lukten av pinnekjøtt utover dagen. Juleservise. Tid med barna. 

Anonymkode: 88d28...932

Skrevet

Gleder meg til å endelig senke skuldrene og bare slappe av. Ha fri og kose meg med ungene. Årets jul blir alt annet enn vanlig pga et vanskelig år og store endringer/hendelser, men jeg begynner å glede meg likevel. Ser frem til å skape og oppleve magi sammen med ungene. Jeg gleder meg altså mest til ungenes glede og ikke minst ro. Bare å være sammen og la tid være tid. Ikke stresse. Ikke rekke noe. Bare kose oss. 

Anonymkode: f30e9...e14

Skrevet

Fri, slappe av, bruke dagene sammen med familien, ha mye bedre tid til ungene, maten, stemningen

Anonymkode: 7dcc0...c60

Skrevet

Se The Holiday etter hovmesteren sammen med ost og vin. 
Ungene sin reaksjon når nissen nok en gang har lagt en grønnsak de tilfeldigvis ikke liker i julestrømpa.
Julemiddag med familien.
Romjul med julekaker, god kaffe og endelig tid til å lese bøker igjen. Er så travel i hverdagen at jeg rekker ikke å lese så mye, så det blir ferielesing som regel.
Hvis det er snø - aketur, skiturer, skøyter med ungene etc. 

Skrevet
21 hours ago, Anonym bruker said:

Jeg gleder meg til å se hvor glade barna blir når vi skal åpne presanger på julaften 😍

Anonymkode: 6b202...8e1

3 ting ❤️

Se barnet åpner og ser han får fifa 20 og nintendo switch ❤️

familie tid ❤️

juleferie ❤️

Anonymkode: 02621...983

Skrevet

At mannen for en gangs skyld har fri og skal få feire med meg og barna 😊

Skrevet

Adventstida ,baking med jentene mine, julemarked, tenning av julegran i byen og fyrverkeriet. 

når alt er ferdig handlet inn , mat og gaver, snop og div. 

lillejulaften❤️ Dekke kveldsmat med deilig julemat og se kvelden før kvelden , hovmesteren og grevinnen . 

julemorgen med strømper fulle av godteri og hver sin gave til jentene. 
frokosten, forberedelser til middag, nissebesøk . 
og aller mest gaveåpning og gleden barna viser❤️ 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...