Gå til innhold

Dere som har barnefri hver annen helg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør dere de helgene?

Har dere fri, jobber, med venninner, sover +++?

Anonymkode: 346f4...8ac

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da jeg hadde fri annenhver helg, brukte jeg helgene på å gjøre ting som var bra for meg. Vaske ned huset, gå turer i raskt tempo, gå ut med venninner, dra på hytta alene, lese bøker, ta en biltur og mye mer. 

Anonymkode: f75c9...48a

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva gjør dere de helgene?

Har dere fri, jobber, med venninner, sover +++?

Anonymkode: 346f4...8ac

Spa, trening, holder på i huset , ser venner , middager ute, museum, helgeturer, jobber mye, sover lenge, lange frokoster med mannen etc 

Skrevet

Sover, slapper av, får tømt skittentøyskurven, rydder, er med venner, har seriemaraton, handleturer, loppemarked, kjører min mor dit hun trenger osv. I tillegg er jeg med om barna har idrettsarrangementer. 

Skrevet

Er sammen med kjæresten, treffer venner, går ut, kino, teater, show, helgeturer... 

Anonymkode: 86314...102

Skrevet

Vasker/rydder kåken torsdagen, og bare nyter stillheten og går på byn resten av helgen 😊

Skrevet

Heldige dere er som har fri iblant og kan pleie dere selv 🙂 Er 100% alene med omsorgen for mine og aldri frihelg, men setter pris på tid med ungene. 

Anonymkode: ffd19...aff

Skrevet
38 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Heldige dere er som har fri iblant og kan pleie dere selv 🙂 Er 100% alene med omsorgen for mine og aldri frihelg, men setter pris på tid med ungene. 

Føler meg ikke heldig. Skulle gjerne heller vært med ungene❤️

Anonymkode: 39065...bb0

Skrevet

Har fri ca hver 3 uke, da er sønnen enten hos mormor, onkel eller hos far/fars familie. Da sover vi lenge, går lange turer med hunden. Bruker laang tid på å lage middag. Finner på ting med venner, går ut å spiser/går på kino, hva vi vill egentlig. Er kjempe deilig å ha den tiden sammen bare sambo å jeg litt av og til. gutten min koser seg masse på besøk hos familien, også er det så deilig når han kommer hjem igjen! Rekker å han veldig på bare 2 dager 😛 

Skrevet

Sex, vin og middag med tinder-kompisen min. 

Anonymkode: 08a51...b99

Skrevet
På 27.11.2019 den 21.40, Anonym bruker skrev:

Er ikke så kult å miste 50% av helgene med ungene mine. Ville mye heller vært sammen med dem. Kaller det ikke barnefri heller. 

Anonymkode: e4106...110

Skrevet
På 27.11.2019 den 21.40, Anonym bruker skrev:

Og hvordan er dette svar på HI's spørsmål? Hvorfor svarer du på noe du ikke svarer på?

Anonymkode: 6069b...12f

Skrevet

Og hvordan er dette svar på HI's spørsmål? Hvorfor svarer du på noe du ikke svarer på selv?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...